Scarcetti Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 als je minder dan 100procent leven hebt en je gaat naar je save house neem de savecassete en niet saven maar cancel nemen tis mij gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 dit was tog al bekend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Ja dit is allang bekend. Als je in een ambulance stapt krijg je 20 erbij en als je wat met een h**rtje doet krijg je 25 ebrij. Bewerkt: 23 augustus 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2005 !en als je in zo een groen gepanserd busje stapt dit krijg je van 4 sterren krijg je armor bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2005 Ja dit is allang bekend.Als je in een ambulance stapt krijg je 20 erbij en als je wat met een h**rtje doet krijg je 25 ebrij. wel spijtig als je met een h**r hebt jegeweetwelt,heb je 125 en je stapt in ambu heb je ineent 100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) maar ja o.g. je hebt tog een hele goede tip gegeven (voor de mensen die het nog niet wisten) vind ik dus ik geef er even een cijfer voor ik geef de tip een 9 Bewerkt: 6 september 2005 door gtamaster184 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2005 maar ja o.g. je hebt tog een hele goede tip gegeven (voor de mensen die het nog niet wisten) vind ikdus ik geef er even een cijfer voor ik geef de tip een 9 Het is zeker een goede tip om aan leven te komen, maar het lijkt me niet verstandig om een cijfer te gaan geven om een tip. Aan de andere kant, is het wel gewoon leuk om naar een hartje of armor op zoek te gaan. Goeie Tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Die van het saven wist ik nog nie, goeie tip:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Het was al wel langer bekend ja, maar het stond volgens mij nog niet in de Walktrough... dus wel handig dat je het ff post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarcetti Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 bedankt voor het nummer gta ripp er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Dit is ook niet even al 3 jaar bekend ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Wel handig, ik wil het nog niet. Thnx! 200e bericht!!! Bewerkt: 15 september 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 this wel handig hoor!!, ookal wasut al lang bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.