Sno0p Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Ik heb een Lambourghini gedownload en deze vervangen voor de Cheetah. Alleen ik heb de auto nog nergens zien rijden. Waar kan ik de Cheetah (Lambourgini) vinden of waar rijdt deze heel veel? Alvast bedankt Reageren
PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 je vindt hem hier maar ook via export denk ik Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Hij vraagt waar 'ie rijd, niet waar 'ie staat... Reageren
PuffDawg Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Hij vraagt waar 'ie rijd, niet waar 'ie staat... dan kun je hem vinden in las venturas Strip Reageren
Dri3s Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Hij vraagt waar 'ie rijd, niet waar 'ie staat... Hij vraagt ook waar hij te vinden is. De vaste locatie zei PuffDawg dus al. En ik denk dat hij veel in LV rondrijdt, daar rijden namelijk veel snelle auto rond. Reageren
killarboy Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik heb er al eens een gestolen bij Jizzy's plaats waar je missies voor hem moet doen in SF. Reageren
kidcool Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 mss kan je deze cheat een proberen op de pc everyoneisrich heb je allemaal dure en snelle auto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.