Kraay Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Dag allemaal, Ik heb een probleem met msn, als ik iets zeg tegen iemand en hij zegt iets terug dan ontvang ik dat bericht niet . Dus ik dacht ff MSN opnieuw installeren..maar dat lukt niet . Ik krijg een rare melding als ik het probeer(zie bijlage). Heeft iemand misschien een andere oplossing/idee. Alvast bedankt . Reageren
PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 ik heb dat probleem ook gehad en toen heb ik gewoon msn 7.5 beta geinstalleerd en toen ging ie weer. maar ik weet niet zeker of dit een oplossing voor je probleem is Reageren
Kraay Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 ik heb dat probleem ook gehad en toen heb ik gewoon msn 7.5 beta geinstalleerden toen ging ie weer. maar ik weet niet zeker of dit een oplossing voor je probleem is Nee, dat zal niet gaan. Omdat die PC windows 98 heb en je hebt XP nodig voor 7.5. Reageren
X-TX Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Normaal gesproken heb je bij Configuratie=>Software ook staan 'Windows onderdelen deinstalleren' maar dat weet ik niet zeker, alleen staat alleen Msn Messenger (die altijd al bij Windows werd geleverd) daar. En of dit ook bij 98 zo is weet ik niet. Wat het bij jou is volgens mij, jou MSN is niet 'geinstalleerd' maar gewoon op je pc gezet - de map met de bestanden en niet het install file. Zo wie zo is 7.0 veel te nieuw en heeft andere index indeling dan 98 kan lezen, dat denk ik in elk geval. Ik weet niet of het kan maar probeer het=> Zoek de bestand (even uit mijn hoofd) msnmsgr.exe en klik met rechtermuisknop erop=> Eigenschappen=> Bij het laatste vakje kun je iets doen waar je het bestand kunt laten denken dat die op andere Windows versie is geinstalleerd. Je kunt dan kiezen uit; Windows 98, Windows ME en nog 2. Of dit ook bij Windows 98 zo kan weet ik niet. Reageren
Kraay Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Wat het bij jou is volgens mij, jou MSN is niet 'geinstalleerd' maar gewoon op je pc gezet - de map met de bestanden en niet het install file. Zo wie zo is 7.0 veel te nieuw en heeft andere index indeling dan 98 kan lezen, dat denk ik in elk geval. Ik kan het nou ff niet uitproberen(mijn broer zit erop ) Maar ik heb hem wel gewoon geinstalleerd van msn.nl. En hij heeft het er ong. een half jaar opgewerkt, ik had gisteren wel msg+ geinstalleerd. Maar dat andere zal ik anders straks wel is uitproberen (ga eerst eten) . Edit: Msn doet het weer, het lag waarschijnlijk aan messenger plus . Want toen ik die eraf gooide kon ik weer praten . Maar toch bedankt iedereen Bewerkt: 24 augustus 2005 door kraay Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.