Jump to content

Plaatje

Bastiman

Recommended Posts

Hoi allemaal.

FF een vraagje.

Heeft iemand van mij het plaatje van gta vice city dat om die box heen zit.

De hele, dus ook de achterkant zodat ik hem kan printen. Want op het officiele kartonnetje dat er omheen zit als je het koopt zit namelijk allemaal inkt dat komt omdat ik het via marktplaats had gekocht en die vent waarvan ik Gta Vice City kreeg had er een pen opgelegd en die lekte. dus er zit een grote zwarte vlek op en ik wou ff een printen en er opnieuw één omheen plakken..wel een die mooi is en niet 1 met tekst er door heen ofzo.

Ik commandeer niet hoor maar het zou mooi zijn als iemand dat voor mij wou doen.

Heeft iemand die voor mij??

Alvast Bedankt

Greetz, Bas

Delen op andere websites

Danku....enne de voorkant....die van Mark. B Kan ik denk ik wel gebruiken.. Bedankt!..Dat duits maakt niet zoveel uit hoor.

greetz and thanks Bas

oowja is ie wel de goede maat dat ie er precies omheen past??

en kan iemand een site geven waar ik voortaan m'n covers kan printen op goede maat want anders moet ik dat vragen..terwijl als ik een site heb jullie er niet mee lastig val.

Bewerkt: door Bastiman
Delen op andere websites

Danku....enne de voorkant....die van Mark. B Kan ik denk ik wel gebruiken.. Bedankt!..Dat duits maakt niet zoveel uit hoor.

greetz and thanks Bas

oowja is ie wel de goede maat dat ie er precies omheen past??

en kan iemand een site geven waar ik voortaan m'n covers kan printen op goede maat want anders moet ik dat vragen..terwijl als ik een site heb jullie er niet mee lastig val.

gewoon via GOOGLE dan bij afbeeldingen en dan typ je vice city cover in of zo en dan komen er allemaal covers. :Y

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...