GTA-Sheep Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Ik had dezelfde tip van iemand hier gelezen, maar hij is echt geweldig om binnen een uurtje speeltijd verschrikkelijk veel geld te verdienen: koop het save-huis in palomino creek en bewaar je spel. Rij (het liefst met een motor) naar Montgomery (1 rechte weg met 1 x rechts). Precies in het midden zit een paardenracewedwinkel. Zet al je geld in op het paard met 11/1 of 12/1 (de laatste dus) en laat ze racen. Verlies je: spel opnieuw starten vanaf je save en opnieuw proberen. Win je: op de motor terug naar Palomino en saven. Daarne eventueel opnieuw. Het kostte me een uurtje en toen zat ik boven de 1.000.000 (en ik begon met 6.000). Gouwe handel....succes
SanAndreas-noob Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 ik had 1 miljoen gewed op een paard, en ging er met 11 miljoen vandoor.. echt geluk :-)
Dri3s Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Waarom maak je hierover een topic? Als het al op het forum staat moet je het er niet nog eens opzetten?
GTA-Sheep Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Neem me niet kwalijk. Ik kwam het tegen in een ander topic, maar niet zo expliciet waar je het beste kan saven en waar die paardenrennen zijn. Ben ook maar een ruitje-intikker....... *edit: nu ik megalid ben schijn ik mijn eigen topics te kunnen sluiten. Ik maak alleen zelden nieuwe topics aan, dus deze moet dan maar dicht. Als test dus maar eigenlijk kan hij ook wel dicht...... Bewerkt: 19 oktober 2005 door GTA-Sheep
Recommended Posts