Jump to content

Kheb probleme met het installen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hé Gaste.

Ik heb sinds vanmiddag GTA SA. :'D Maar ik heb tijdens de instal. zegt ie bijv.:

CRC error: the file C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\audio\SFX\SPC_NA doesn't match the file in the setup's .cab file....

Als ik op opnieuw klik sluit ie heel de install af. Ik kan alleen op negeren klikken. Dan gaat ie gewoon door maar als ik 6 x op negeren heb geklikd en ik start het spel op. Doet ie het mune goed weergeve, maar als ik op new game klik dan laad ie voor de helft op. Dan krijg ik een fout melding van Windows en sluit hij heel het spel af :N . Please wie kan mij advies geven??

Ik heb de hele dvd al op mn harde schijf staan. Maar dan geeft ie precies dezelfde fouten aan :-(

ALvast bedankt,

Jellen

Geplaatst:

Hallo Jellen, welkom op het Forum!

Ik denk dat er een fout op je cd zit, dus ik zou terug gaan naar de winkel en een nieuwe vragen. Als het dan nog niet lukt, wil ik wel eens weten wat je pc allemaal aankan en of dat wel genoeg is voor GTA San Andreas. Succes! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...