Robienske Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Kijk eens wat ik tussen de textures van vice city vond: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Staat dat op een bord of muur ofzo? Zoja, weet je ook waar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 ik heb hem nog nooit gezien volgens mij da bord gebruik jij mods want dan kan het xijn dat dat bord met een mod is aangepast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 ik weet waar die staan want ik heb mer Vice City Makeover dat bord ook veranderd...bij het vliegveld is een hele rij borden langs de weg de dat bord is daar 1 van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 17 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 Ik heb het met img editor gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 Ik heb het met img editor gevonden. Inderdaad. Dat bord is er! Ik weet niet waar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 ik weet waar die staan want ik heb mer Vice City Makeover dat bord ook veranderd...bij het vliegveld is een hele rij borden langs de weg de dat bord is daar 1 van Mr. Cortez: Geen spam a.u.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 Kijk eens wat ik tussen de textures van vice city vond: zo'n auto heb ik nog nooit in gta 3 gezien die blauwe... dus dat was denk ik dan liberty in 1986 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 ja echt cool <_< <_< , maar weten jullie over er misschien iets in Vice city wat er misschien op duidt dat er toen al(dat die mensen al wisten)dat het vervolg GTa Sa ging heten(oke , ik weet ook wel dat de 3 steden LC, VC, en SA maar je weet het nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 Ok genoeg geklets GTA n00bs. Dat bord staat bij het vliegveld in GTA VIce City op de weg naar de mili basis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 Dat staat allang in dit topic hoor -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 27 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2004 Dat bord hem ik ook nog nooit gezien! wel grappig! er is ook een muur met iets van gta3! daar zie je 8-Ball, maria enz ook bij de missie van de malibu bij amunation! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.