Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
denk je dat als ik hier iets post dat ik dan de WT nog niet gecheckt heb. :? zijn der geen andere beter optie's

Gewoon veel oefenen en blijven proberen..!! ik heb ook een paar keer gedaan en ik wouw ook opgeven maar ik dacht 'mmm nog 1 keer dan' en toen is het me gelukt!! :klap:

Geplaatst:

hallo gta-spelers

ik ben het eens met CJ wat een k.t missie kom ook niet in dat vliegtuig

ben al 2 dagen bezig op de ps2 ggat het zo maar op de pc lukt het me echt niet.

is er iemand die hier geen oplossing voor heeft.

heb alles algeprobeert denk ik!!!!!!!

alvast bedankt.

cruisin,

Geplaatst:

Als ik het nou goed heb is dat een bug, dat het vliegtuig al opstijgt vooralleer jij op de helft van de startbaan rijd. Misschien helpt herinstalleren wel. Ik weet het niet zeker, kan het fout hebben.

Geplaatst:

Mijn tip is ga in race stand erachteraan ga rechts van het vliegtuig juist naast het padje waar je in moet heel dichtbij en ineens opzij sturen en je zit erin.

Geplaatst:

hehe oke mensen bedankt voor het reageren en het geven van advies.

het volgende wat ik nu heb gedaan is heb geen cheats gebruikt en ben meteen van af het begin tussen de auto's door gegaan wat me er bij het vliegtuig bracht en dan op het moment dat je er ben rechts van het vliegtuig en dan links in het vliegtuig rijden.

nu eindelijk kan ik weer verder pufff puffff. :klap:

nogmaals bedankt

nog veel speel plezier :t

cruisin

Geplaatst:

wat houdt precies de race-stand in? da je naar voren leunt?

ik ben ook maar naar voren geleund omdat dat advies hier werd gegeven, maar je gaat er nie veel sneller mee of ligt dat aan mij? (ik heb de missie still nog nie gehaalt) :N

Geplaatst:
wat houdt precies de race-stand in? da je naar voren leunt?

ik ben ook maar naar voren geleund omdat dat advies hier werd gegeven, maar je gaat er nie veel sneller mee of ligt dat aan mij? (ik heb de missie still nog nie gehaalt) :N

Ja, ik heb het wel gehaald d.m.v naar voren te leunen.

Mocht het nog steeds niet lukken dan kan je je savegame uploaden via Rapidshare en het dan in dit topic plaatsen ;) .

Geplaatst:
iik kom gewoon niet in dat k.t vliegtuig met die o zo sjnelle motor tip bitte ik heb een PC :-(

zet alles op low voor het beeld want het kan 0ok zijn dat de pc nii snel gn0eg is dat kun juh zien dat op een gegeven moment de vliegtuig begint te stoekeren..

Geplaatst:
de key is idd alles op low zettte (en vooral de resolutie)

t lukte mij in 1x toen ik dat deed

thnX4de tip ekkiej :klap:

Ik had dit op de PS2 ook, dat het vliegtuig begon te "haperen'...

Maar wel een goede Tip inderdaad van die Resolutie Ekkiej!_O_

Geplaatst:

blijf op een redelijk veilige afstand naast de andromada zodat je niet word geraakt door de tonnen en op het laatste moment waneer het 4 keer heeft gedropt rijd er vlak acter en erin :klap:

dan komt de cutscene

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...