nuke_obelisk Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 :'D of je stuurt het upload het spell ff en sturt het naar mij ik haal het voor je zonder!!! cheats of downloads ik heb namelijk voor mijn vrienden het al zon 50 keer gedaan en het lukt me bijna elker 1e keer! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) nuke_obelisk, je post dubbel. Dat mag niet. Gebruik voortaan de EDIT-knop. En hou op met topic bumpen, dit topic was al een week aan het afsterven. Je hebt hier ook al aan topic bumpen gedaan, en hier ook. Deze twee topics waren ook al dood. Oja, je hebt hier precies hetzelfde gedaan. Begrijp me niet vekeerd, maar als leden al antwoord op hun vraag hebben is het niet nodig om die topics een week achteraf weer tot leven te wekken. Bewerkt: 18 september 2005 door Gunslinger Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Maar er staan tog ook ventjes te schieten die moet je juist niet overriden dan verlies je juist snelheid Toen ik hem niet kon halen probeerde ik hem zo vaak mogelijk tot hij was gelukt Reageren
Velaro Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Post hem anders in de savegame-aanvraag topic,en in het vervolg geen oude topics wekken Reageren
Baffie Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Mij is die missie ook gelukt, maar ik heb er een vraag naast, hoe moet je eigenlijk in een aërodynamische houding gaan zitten, ik heb alles geprobeerd, maar nog helemaal niks werkt er. A.u.b. niet de toetsen voor het toetsenbord, maar de toetsen zoals ze beschreven staan in de Controls. Reageren
Krid Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Van het toetsenbord is dat pijltje vooruit volges mij, met de controls daar zal het wel forward of up zijn. denk k. :'D Reageren
Achille Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 met PC moet je heel snel achter elkaar pijltje naar voren doen en dan ga je in race stand dan ga je erg veel sneller alsof je nitro gebruikt het beeld word dan gelijk zowat vaag Reageren
Finn Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Hey Mij lukte die missie ook niet maar als je je voorwiel naar omhoog trekt effen zodat de achterkant van de motor juist niet de grond raakt dan krijg je extra snelheid. Zo lukte de missie bij mij ook. Bewerkt: 22 september 2005 door Finn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.