Mania-92 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Hoe plaats ik corona's zo in een parcours dat je daar door moet vliegen? Ook en heb ik cilinders gemaakt hoe kan je doen dat je daar doorheen kan vliegen? En hoe zorg je dat als je er doorheen of tegen aanvliegt de vliegtuig race meteen over is? Ik wil namelijk een soort van red bull airrace maken. (cilinders gemaakt met sketchup) Reageren
Wauzie Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Die corona's zijn geen models (tja, je hoeft niets met models te doen), je kan ze plaatsen in de Main.scm. Dit is bijvoorbeeld een corona: 024F: create_corona .2 2 0 with_color 255 0 0 at_point $73 $74 $75 .2 2 0 = Grootte van de corona 255 0 0 = De kleur van de corona, het eerste getal geeft het aantal rode kleuren aan, het 2e de groene kleuren en de laatste de blauwe kleuren. $73 $74 $75 = X Y Z coördinaten Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Waar in de csm moet die regel dan geplaats worden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.