Blu3ice Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ga naar de onderstaande site voor een video van Gamespot met een gesproken review van Xbox en Pc Review van Gamespot Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Dit is een heel interessante review! Ik heb hem helemaal afgekeken. Dit is ook best veel informatie voor diegene die het spel nog niet hebben. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Mooi filmpje en best veel informatie.. ik heb hem ook helemaal afgekeke wel jammer dat het bijna altijd zo donker is Reageren
Blu3ice Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Jep, ik vond het ook een interessante review, daarom heb ik hem ook hier gezet! Reageren
kidcool Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 de pc versie is idd beter dan de ps2 versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.