Juju Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Je IP kun je vinden op: Mijnip.nl.Die kun je vanaf daar gewoon kopiëren. Als je je IP adres van je locale netwerk wilt weten (router) moet je het volgende doen. Druk op start en open uitvoeren. Typ dan "cmd"in. Nu komt er een MS-DOS scherm. Dan typ je "ipconfig" in, et voilá! Hey bedankt Het is gelukt, ik ga nu MTA proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vadje Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 Waar staat dat mtaserver.cfg bestand?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2006 'C:\Program Files\MTA San Andreas\server\mods\race\' Op het bovenstaande adres kun je het configuratie bestand vinden. Je kan de letter C:\ vervangen naar het bijbehorende Lokaal Station. Laten we zegen, als je Hardescijf in station E zit dan moet je: E:\ gebruiken in plaats van C:\. Natuurlijk kan het ook een ander Station wezen. Veel succes . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordi1994 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Hoe kan je je naam veranderen van je MTA server?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Open mtaserver.conf Helemaal bovenaan staat # ServerName# Required: Yes # Purpose: Defines the name of the server # Format - ServerName <name> ServerName Jouw server naam Verander "Jouw server naam" naar jou eigen gekozen naam! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Superman-4life Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Ik Snap Er Echt helemaal nix van voeg mijn msn toe en zeg dan ff hoe het moet !! >>> Door RTS: Emailadressen mogen niet geplaatst worden, ik kan je helaas ook niet verder helpen<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NLferdiNL Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 [ maar hoe maak ik een mta sa server geprobeert maar gefaald pm me voor antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 De datum van dit onderwerp is al heel oud. Ondertussen is er ook al een nieuwe versie van MTA dus als je wilt dat we je helpen moet je er zelf ook iets voor doen he. Wij lopen op dit forum ook maar rond voor ons plezier en niet om als slaafjes op iedereen zijn vragen te antwoorden. Dus als je zelf ook de moeite zou willen doen om wat meer informatie te geven kan je ook een antwoord verwachten want dat ga je volgens mij zo niet krijgen. Dus antwoord even op de volgende vragen: - Welke versie van MTA bedoel je? - Waar loop(t) je/het vast? Deze post is niet boos bedoelt moest die zo overkomen, je bent tenslotte ook nieuw hier. Maar ik hoop wel dat je het begrijpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
druppie Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 hee hoe kan ik een eigen server maken bij MTA als ik op map editor klik zegt tie THE MAP EDITOR IS NOT INSTALLED gr paul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietervandieren Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 hey ik heb alles gedaan wat beschreven wordt maar als ik op mtaserver.exe klik zie ik even opdrachtprompt en dan niks meer en als ik hem opzoek is hij nog niet in de lucht. ps : ik heb MTA 0.5 voor gta 3 en vc (ik gebruik het als server voor vc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zerostar Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb het allemaal juis gedaan, de aanpassingen in de kladblok, maar nu wil het niet opslaan Er komt dan als melding: Kan het bestand : C:\Program Files\MTA San Andreas (enzovoort) niet maken. Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. En ik heb alles geprobeerd, HELP ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietervandieren Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ik heb het allemaal juis gedaan, de aanpassingen in de kladblok, maar nu wil het niet opslaan Er komt dan als melding: Kan het bestand : C:\Program Files\MTA San Andreas (enzovoort) niet maken. Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. En ik heb alles geprobeerd, HELP ! misschien staat het bestand op alleen-lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennis19 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 en hoe wee tje je ip ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CoolieJoolie Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 en hoe wee tje je ip ??? Jij lui vuile rijstenzak! JIJ hebt niet eens dit topic doorgelezen! Als je alleen al deze pagina hebt doorgelezen dan weet je het al.(Notabene op de eerste post van deze pagina!) Maar omdat jij daar geen zin in hebt geef ik jou wel de link. http://mijnip.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Middystyle Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Hey allemaal! Ik ga niet zeuren om te vragen hoe ik een server op moet zetten omdat ik het nóg steeds niet snap, ik heb al ervaring met MTA:VC 0.5 server, ook met mIRC scripts, maar ik wil na een lange tijd weer een private thuis lan servertje opzetten, met mIRC scripts, heb inmiddels MTA:mA geinstalleerd en geconfigureerd, alleen stuit ik tegen een probleem op en hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem: Wie o wie kan mij helpen aan de (meest recentste, misschien laatste?) versie van GRS? Deze is namelijk nergens meer te vinden op internet, alleen hoe het werkt en zo, maar niet meer downloadable... Ik dank u hartelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.