Arjen Geplaatst: 6 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2004 Jongens laat maar... ik heb het al voor elkaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2004 ik heb MTA ook gedownload, maar ik snap er helemaal niks van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
{TCB}Bart Geplaatst: 21 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2004 ik heb een server gemaakt maar hoe zet ik hem op het web ik kan er zelf niet in en op het web zie je hem ook niet. hoe zorg ik dat er mensen op me server kunnen komen weet iemand daar antwoord op????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
{TCB}Bart Geplaatst: 23 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2004 er staat bij mijn ERROR: Unable to bind to the socket. wat moet ik dan doen? de rest is goed als ik mijn server op start Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tony Montana Geplaatst: 25 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2004 Hey bart je je ip configreren kies bij START uitvoeren (run)en typ in cmd dan krijg je een zwart scherm dan typ je in ip config en dan zie je 3 ip adressen staan het bovenste ip adress moet je gebruiken nu kun je er zelf in maar anderen nog niet. voor anderen moet je je chello (of als je een andere provider hebt) adress gebruiken ps: ik heb zelf ook een server THE HEAVENS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tony Montana Geplaatst: 25 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2004 OH ja als je ASE (all seeing eye) hebt kies je SERVER en dan NEW SERVER voer het ip in en als je wil dat anderen hem zien zet je private server (invisible to other users uit) SUCCES!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 28 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2004 ik heb hem in de ase staan en ik zie hem dan ook maar andere zien de server niet wat is er dan aan de hand? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomdirksen Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 bij mij staan er nu allemaal mappen voor alle servers en als ik een server open dan krijg ik zo'n zwart schermpje, dit is heel erg iritant want nu kan ik ook niet meer gewoon spelen met MTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomdirksen Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 nu heb ik een server maar ik zie hem nog niet tussen de andere servers staan hoe kan dit?? want ik wil gewoon een eigen server waar iedereen in kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 ik heb hem in de ase staan en ik zie hem dan ook maar andere zien de server nietwat is er dan aan de hand? misschien omdat er maar 1persoon is niemand wil spelen. Je zult hem tochop de ene of andere manier wat populairder moeten gaan make! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2004 Trouwens, een ECHTE server kost geld en niet zo;n beetje ook! Dit is gewoon om ff snel een paa rgassies je mta in te late gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2004 Trouwens, een ECHTE server kost geld en niet zo;n beetje ook!Dit is gewoon om ff snel een paa rgassies je mta in te late gaan? Hoe bedoel je geld betalen..ik betaal ook geen geld en heb wel een eigen server... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2004 Ik neem aan dat DJBob een server bedoelt met een 100 mbit verbinding in een serverpark. Met een ADSL verbinding loopt het niet allemaal evengoed als met glasvezel (kunnen dus meer spelers op) Iedergeval het kost je altijd geld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 17 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2004 Hoe sluit je je server af? Ik kan hem er niet af krijgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jarno12 Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 wil je alsjeblieft nog 1 keer uitleggen hoe het werkt, want ik snap het niet zo goed met dat host enzow. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.