jarno12 Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 owja, voor degenen die hier nieuw zijn, meld je hier aan want deze site is supercool! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2004 wil je alsjeblieft nog 1 keer uitleggen hoe het werkt, want ik snap het niet zo goed met dat host enzow. ALs je het niet snapt kan je beter geen eiggen server beginnen. Je zal dan ook geen goed internet, pc en verstand er van hebben. Ga gewoon gamen bij een gang, bijvoorbeeld The Dutch Force Server, dan heb je een stuk minder werk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jarno12 Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 ik heb adsl, is dat snel genoeg???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 Ligt eraan hoe snel adsl je heb. Om acht spelers te hosten heb je toch wel 1 megabit nodig denk ik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jarno12 Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 ok bedankt ik 1 megabit, das dus genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2004 ok bedankt ik 1 megabit, das dus genoeg 1 mbit is de download snelheid. Met ADSL lite heb je 0,3 mbit upload (320 kbit / 40 KB/s ) Daarmee kan je maximaal denk 101 spelers exclusief jezelf hebben. Om het stabiel te laten is het toch beter om minder dan 8 spelers toe te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(cc)Rambo Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2004 (bewerkt) GEBRUIK GEWOON SERVER CONFIG EN MIRC JE MAAKT SCRIPTS EN JE HEBT EEN GREAT SERVER WIE DIE PROGS WIL HEBBEN MOET ME FF MAILEN * (at) hotmail DOT com PM Bewerkt: 20 juni 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 19 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 hoe kun je het land instellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Dat doet hij automatisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA FAN! Geplaatst: 21 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2004 hey waar kan je dat ASE of zoiets downloaden?? alvast bedankt! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA FAN! Geplaatst: 21 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2004 hey waar kan je dat ASE of zoiets downloaden??alvast bedankt! B) sorry voor de dubbelpost maar ik ben er al achtergekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 de volgende keer moet je de edit knop gebruiken...daar kan je je bericht me veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 ik wil geen server Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K*tje Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 hoe weet je wat voor ip adres je hebt???? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 De jouwe is [ 81.205.107.66 ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.