tim0thy Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 mijn computer (win xp) kent het programma mtaserver.conf niet en banned.lst! Hoe moet ik dan een server maken? Tim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tim0thy Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 nog 1 ding. Waar is stap 4 gebleven? Tim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rob Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik heb het gedaan maar mijn ping is 9999 en erstaat bij naam unscanned hoe kan ik dat veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 als ik een eigen server kan maken ik heb een LAN verbinding en dan @home en de normale versie van €??. kan ik dan er voor zorgen dat iedereen op mijn server een goede ping heeft rond de 30? mzzls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 (bewerkt) Ik heb even mijn tut geüpdate. De plaatjes werken weer. Ondertussen is mijn server weer weg. Hij heeft toch geen nut. Edit: je vindt hem op pagina 4 Bewerkt: 21 december 2004 door Robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MAD_STUNTER Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Hoe kan je een eigen server maken Ja goeie vraag...Wat hier allemaal vertelt word snap ik een klein beetje..maar hoe zet je je porten open? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 als ik me eigen server heb opgezet zegt hij connection timed out ofzoiets heeft dat iets met mijn firewal te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 MTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 MTA wat is dit voor een post dit is spam P.S. sorry voor mijn gedrag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
meetlat Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik heb mta 5 en heb een server gemaakt maar als je er op speelt hoe moet ik dan het weer enzo veranderen bijvoorbeeld of mensen bannen ? hoe moet dat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Je moet eerst alle scripts invoeren. Je moet mIRC downloaden en de scripts. De scripts plaats je erin en voila je kan mensen bannen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 als ik een eigen server kan makenik heb een LAN verbinding en dan @home en de normale versie van €??. kan ik dan er voor zorgen dat iedereen op mijn server een goede ping heeft rond de 30? Nee, na zo'n 6-8 man gaan de pings in je server dan wel flink omhoog... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YPM Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Ik krijg als ik in admin of het spel zelf wil inloggen conection timed out. Wat moet ik doen? De tut heb ik gevolgd. En waar moet ik de mirc en de scripts downloaden? Bewerkt: 20 augustus 2005 door YPM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Als ik een host wil maken vul ik mijn IP in, maar wat moet ik in vredesnaam bij poort in vullen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Als ik een host wil maken vul ik mijn IP in, maar wat moet ik in vredesnaam bij poort in vullen?? Vul gewoon 2003 in........deze poort gebruiken de meeste servers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.