~Lance Vance Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Jah hij zegt set your game path maar hoe moet ik dat doen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bam margera Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 heey, Bij MTA SA lukt het me nog steeds niet ik snap er geen snars van , Mijn snelheid is LAN 100,0MBPS is dat goed genoeg??? Ik heb een server , dat snap ik nog , maar hoe kan ik de admin dingen doen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Mijn snelheid is LAN 100,0MBPS is dat goed genoeg???genoeg voor een lanserver ja...Ik heb een server , dat snap ik nog , maar hoe kan ik de admin dingen doen??ga naar je mtaserver.conf (te vinden in MTA San Andreas\server\mods\race)...zoek voor ingame admin (rcon): # Admin # Required: No # Purpose: Defines all the people in-server who can rcon_login to admin # Format - Admin <name> <password> <admin-level> # Notes: # admin-level must not go above 5 # Names and passwords are case sensitive #Admin Default password 5 admin kan je toevoegen dmv "ADMIN NAAM PASWOORD ADMINLEVEL" bv. # Admin # Required: No # Purpose: Defines all the people in-server who can rcon_login to admin # Format - Admin <name> <password> <admin-level> # Notes: # admin-level must not go above 5 # Names and passwords are case sensitive #Admin Default password 5 Admin Bam wachtwoord 5 zoek voor uitgame admin (MTA Remote Admin): # AdminServer# Required: No # Purpose: Defines whether the server should enable Remote Admin # Format - AdminServer <1/0> # Notes: # Set to 1 to enable, anything else to disable AdminServer 0 of de adminserver moet draaien (1=ja/0=nee) # AdminPort # Required: Yes (if AdminServer is enabled) # Purpose: Defines the port for Remote Admins to connect on # Format - AdminPort <port> # Notes: # Must be a numerical value AdminPort 44003 de poort waarop de adminserver moet draaien # AdminPass # Required: Yes (if AdminServer is enabled) # Purpose: Defines the Remote Admin password # Format - AdminPass <password> AdminPass myadminpassword het wachtwoord # AllowAdminShutdown # Required: No # Purpose: Defines whether the server can be shutdown from Remote Admin # Format - AllowAdminShutdown <on/off> # Notes: # Set to 1 to enable, anything else to disable AllowAdminShutdown 0 of de remote admin de server mag uitschakelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 hoe verander je de naam van je server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Ik heb de server etc. goed geinstalleerd en de poorten open gezet in de router op UDP, maar, als iemand mij nu wil connecten krijg ik een scherm van norton anti virus 2005 met permit of block. Ik doe dan permit, maar dan kan hij of zij nog steeds niet connecten, want dan krijg ik dat weer. Ik kan zelf ook niet via MTA Remote inloggen als admin... Kan iemand misschien met het probleem van norton helpen, en kan iemand misschien mtserver.conf even duidelijk uitleggen waar en wat moet staan, dus waar je precies je genodigde admin password moet zetten... Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 (bewerkt) Hallo mensen, ik probeer van mn PC een kleine MTA SAprivate server te maken, alles goed geinstalleerd, alles werkt, maar ik kan tijdens het spelen van MTA SA niet naar het bureaublad (ALT-TAB, Windows toets) ik kan dus niet tijdens het spelen van MTA SA op mn eigen servertje mensen kicken, bannen etc. Dit is erg jammer, want ik kan het wel als ik Multi Theft Auto San Andreas niet aan heb staan. Ik kan dus niet tegelijk spelen, en af en toe even naar de Remote Admin om iemand te bannen ofzo! Hiervoor moet ik MTA SA eerst afsluiten! Ik hoop dat jullie hier wat op weten. EDIT: Ik weet al dat de makers van MTA San Andreas dit er bewust er uit hebben gehaald ivm cheaten. Bewerkt: 27 januari 2006 door GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Lukt het niet om gewoon in je F8 mode mensen te bannen of kicken met rcon kick *player* rcon ban * player* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Lukt het niet om gewoon in je F8 mode mensen te bannen of kicken metrcon kick *player* rcon ban * player* Moeten er wel accounts ingesteld worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Ik heb nu al een soort oplossing gevonden: M'n server en MTA SA draai ik op mn "nieuwe PC". de Remote Admin draai ik op een oud beestje (laptop), die ik naast me heb staan. Kzal jullie hints zo ff proberen, alvast Thanx! GTA Vice VIP @Timmieboy 12, je hebt mn MSN adres al, ik wil je natuurlijk wel ff helpen met die mtaserver.conf enzo Bewerkt: 27 januari 2006 door GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Moj mensen, even een gezamelijke vraag van timmieboy12 en mij, als je server draait, en je kan door bij host: localhost in te typen op je eigen server spelen, wat is dan het hostadres voor andere mensen? Mn server staat namelijk achter een router M'n IP adres invullen werkt niet. Moet ik dan een ander adres halen? Zo ja, waar haal ik dat vandaan. Hamvraag: Hoe kom je aan het adres dat anderen moeten invullen om op jouw server te spelen? Dan bedoel ik het Host adres? En is dat ook een ander adres dan je IP adres als je een router hebt? Alvast bedankt! Greetz, GTA Vice VIP & Timmieboy12 PS: Mijn PC (GTA Vice VIP), staat achter een router. Bewerkt: 28 januari 2006 door GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Moj mensen,even een gezamelijke vraag van timmieboy12 en mij, als je server draait, en je kan door bij host: localhost in te typen op je eigen server spelen, wat is dan het hostadres voor andere mensen? Mn server staat namelijk achter een router M'n IP adres invullen werkt niet. Moet ik dan een ander adres halen? Zo ja, waar haal ik dat vandaan. Hamvraag: Hoe kom je aan het adres dat anderen moeten invullen om op jouw server te spelen? Dan bedoel ik het Host adres? En is dat ook een ander adres dan je IP adres als je een router hebt? Alvast bedankt! Greetz, GTA Vice VIP & Timmieboy12 PS: Mijn PC (GTA Vice VIP), staat achter een router. Kan hier antwoord op gegeven worden of niet?? Zo ja graag reageren.. Zo nee, mag je zelf weten wat je doet.. Alvast bedankt! EDIT1: Ik heb trouwens ook dat mij pc achter een router hangt.... EDIT2: Het is niet wat je moet invullen in MTA SA, maar hoe je kan zorgen als iemand connect op 22003 komt, en niet op een rare poort zoals nu bij ons, daardoor werkt het hier niet... Bij mijn MTA server in dos zegt hij: All seeing eye listing enabled. Port 22126 <UDP> must be from the internet. Hoe kan ik dit veranderen of wat moet ik hier tegen doen of moet ik hier niks mee doen??? Alvast bedankt Bewerkt: 29 januari 2006 door timmieboy12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 @timmieboy12, het All Seeing Eye (ASE) is een service die gameservers toont gesorteert op spel. De text in mtaserver.exe: "All seeing eye listing enabled. Port 22126 <UDP> must be connected to the internet" geeft alleen aan dat je MTA server in de lijst van ASE getoont wordt. Hier hoef je dus niks tegen te doen, dit gebeurt bij iedereen die ASE Listing on heeft gezet in de mtaserver.conf. Wil je niet dat je server getoont wordt in de lijst van ASE, dan moet je in de mtaserver.conf ASE listing off zetten. De andere problemen lossen we samen wel op, want niemand wil ons helpen. HUIL Greetz, GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JGuntherS Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Je moet poort 22003 (standaard) forwarden naar je lokale IP-adres, dat moet je instellen bij je router. Waarschijnlijk bij 'Port Forwardig', 'NAT' of 'NAPT'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Je moet poort 22003 (standaard) forwarden naar je lokale IP-adres, dat moet je instellen bij je router. Waarschijnlijk bij 'Port Forwardig', 'NAT' of 'NAPT'. JA, dat heb ik gedaan... Maar als iemand dan op mijn buiten IP adres brobeet in te loggen krijgt die server timed out... :S Hoe moet je dat dan oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JGuntherS Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Heb je niet je lokale IP aan die andere mensen gegeven? (10.x.x.x, 192.168.x.x) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.