Timb0 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Heb je niet je lokale IP aan die andere mensen gegeven? (10.x.x.x, 192.168.x.x) Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackpearl11 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Ik heb ook een probleem: Ik heb alles gedaan hoe ik het ZOU moeten doen dus: -ports geforward -MTAserver.conf aangepast Hulp A.U.B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Je moet poort 22003 (standaard) forwarden naar je lokale IP-adres, dat moet je instellen bij je router. Waarschijnlijk bij 'Port Forwardig', 'NAT' of 'NAPT'. Nou lukt et nog steeds niet, en mn server verschijnt ook niet in de Server Browser in MTA. Greetz, GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Als je bij mij op 22003 UDP probeert te connecten doet hij het niet want dan krijg ik van norton dat hij op een hele rare poort wil connecten. Die poort heb ik even in mijn firewall en mijn router opengezet en toen kreeg ik niks meer van norton van "per of block". Maar ze konden nog steeds niet connecten... Iemand die hiermee kan helpen?? (sal zeker wel nie want niemand reageerd). Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb een probleem, Ik heb mijn server gemaakt, dat werkt want ik kom erin, via mijn lokale ip en "localhost Ik kom alleen nog niet in de MTA Remote Admin, want hij zegt dat mijn username en/of wachtwoord fout is, terwijl het volgens mij goed is. Het is toch echt hetzelfde als in mtaserver.conf: Weten jullie het misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Ik heb een probleem,Ik heb mijn server gemaakt, dat werkt want ik kom erin, via mijn lokale ip en "localhost Ik kom alleen nog niet in de MTA Remote Admin, want hij zegt dat mijn username en/of wachtwoord fout is, terwijl het volgens mij goed is. Het is toch echt hetzelfde als in mtaserver.conf: Weten jullie het misschien? -------------------------------------------------------------------- Timotees , Dat stukje waar jij een vierkant omheen hebt gezet, is niet de configuratie voor MTA Remote Admin , dit is het stukje voor het password: # AdminPass # Required: Yes (if AdminServer is enabled) # Purpose: Defines the Remote Admin password # Format - AdminPass <password> AdminPass (je wachtwoord) Dan ga je in MTA Remote Admin, bij port: 44003 (als je dit niet verandert hebt), bij password je wachtwoord dat je net hebt ingesteld, bij host de host waar mtaserver.exe op draait, draai je hem op dezelfde pc als MTA Remote Admin, dan type je localhost. Een username mag je zelf kiezen, dit hoef je niet te configureren in mtaserver.conf. Maak er Timotees van ofzo. Klik nu op Connect. Nu kun je je server bedienen, mensen kicken, bannen, races instellen etc. Ik hoop dat je er zo uit komt. Greetz, GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) oww oke, bedankt! Ik ga straks even kijken of het werkt. Edit: Het werkt! Bewerkt: 31 januari 2006 door timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 @ GTA Vice Vip: En hoe moet je vanaf een andere pc in je eigen netwerk via Admin remote je pc aanroepen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JGuntherS Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Bedoel je van computer A in je LAN-netwerk de MTA-server op computer B aanroepen met de Remote Admin Console? Zo ja: typ bij host het lokale IP-adres (vaak 192.168.x.x of 10.x.x.x) van computer B in. De rest van de dingen moet je zo instellen als je ze in mtaserver.conf hebt gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Bedoel je van computer A in je LAN-netwerk de MTA-server op computer B aanroepen met de Remote Admin Console?Zo ja: typ bij host het lokale IP-adres (vaak 192.168.x.x of 10.x.x.x) van computer B in. De rest van de dingen moet je zo instellen als je ze in mtaserver.conf hebt gezet. Inderdaad, je moet het interne IP adres van PC B gebruiken, je vindt het door in uitvoeren "cmd" te typen, dan in dos: ipconfig/all. Dan het adres met 192 ofzo erin Maar andere mensen komen nog steeds niet in mijn server, en mijn server wordt nog steeds niet getoont in Server Browser Voor de rest werkt alles top. Greetz, GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Hallo, ik wil een prive server opzetten maar ik weet niet of hij nu werkt... Zouden mensen dit even willen uittesten?? Adres: 62.166.24.113 Poort: 22003 Pssword: Nou, geen password dus... Ik horo het wel of hij werkt! Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Hallo, ik wil een prive server opzetten maar ik weet niet of hij nu werkt...Zouden mensen dit even willen uittesten?? Adres: 62.166.24.113 Poort: 22003 Pssword: Nou, geen password dus... Ik horo het wel of hij werkt! Alvast bedankt! Ok Tim, server werkt. Ik kom erin en zie jou races: the island enzo. Maar waar haal jij dat host adres weg dan En hoe heb je die poorten open gezet? Greetz, GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Bij mij stonden die poorten al open, kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 @ Goliat: Heb jij ooit eerder of iemand anders MTA geinstalleerd gehad en die poorten opengezet? @ GTA Vice Vip: Je ip kan je zien op www.mijnip.nl En de poorten moet je open zetten in je modem en je forewall van windows. In je modem moet je de poorten ook naar jouw interne IP adres doorsturen, anders werkt het niet.. Verder zijn de poorten allemaal UDP. Suc6 allemaal nog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 Welke van deze moet ik bewerken om een server te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.