Jump to content

Hoe maak ik een eigen MTA server?


donny

Recommended Posts

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Timb0

    14

  • GTA Vice VIP

    8

  • Robienske

    7

  • Furi0uz

    7

@Timmieboy12

Ik heb dezelfde fout.

Mijn server werkt helemaal goed, ik heb een paar clanleden laten Joinen op IP+Poort.

Dus ze kunnen connecten. Maar nu staat de server van mij niet in de server lijst.

Ik heb voor de zekerheid ook maar de poort: 44003 van The All Seeying Eye (ASE) open gezet om te kjiken of die er dan instond.

Maar stond die ook niet.

Weet iemand wie ons * Ik denk dat er wel meer zijn met dit probleem* Ons hiermee kan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als we nou de poort van ASE Niet open zetten.. Wordt die dan ook niet gevonden in de server lijst gewoon bij MTA: SA als je MTA opstart?

De server lijst bij MTA draait toch niet vai ASE?

die serverlist gaat wel via ASE :puh: (dus je moet zowel je clientport als ASEport openzetten als je wilt dat je server in die lijst gevonden wordt.)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hey,

ten eerste wil ik alle mensen bedanken die alle informatie hebben gegeven, zover.

ik heb er wat geprobeerd ervan te maken enne ik wil nou ff testen als hij het doet:

ip: 81.207.185.28 ( ik weet niet als ie goed is)

poort: 22003

enne rvanloon: rcon_login "passwoord"(tussen de haakjes je pass wat je hebt ingesteld in je config)

*edit*

ik denk dat ie niet werkt omdat ik achter een switch zit, kijk ik zal de situatie ff uitlegge;)

als je achter een router zit moet je een prog installer maar ik zit niet achter een router maar achter een switch.

eerst gaat er een telefoonkabel in de modem en dan gaat de internet kabel naar de switch, van daaruit gaat hij naar 2 computers naar o.a. waar ik nu zit,

weet iemand de oplossing of moet de switch er gewoon tussen uit?

Bewerkt: door BuLL3T^
Link to comment
Delen op andere websites

- bij locale servers staat de server NIET in de lijst van browse met de naam : wel met IP , als unscanned server!

- bij locale server kan je NIET connecten op je eigen IP!

- bij locale server via switch : gebruik het LOCALE IP (ergens in de 10.0.0.x serie) van die pc / of het computernaampje ... als het je eigen pc is LOCALHOST (127.0.0.1)

suc6

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me server nu al een tijdje lopen, hij staat ook in de browserlist.

Ik weet niet of mensen het nog totaal niet is gelukt om een server op te zetten, laat dat dan even weten omdat ik dan wel even een video tut maak met hoe je een server opzet etc.

Dus laat het maar even weten.

Bewerkt: door timmieboy12
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...