kennethenmause Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2006 wat valt er nou precies onder een locale server? wij zijn nu ook een server gestart. de server staat bij mij op mijn pc, mause kan thuis wel via ip inloggen en ik ook via ip 127.0.0.1 maar als ik dan bij mij in de serverlist kijk dan staat hij als unscanned met de hoogste ping, als ik dan wil connecten via het normale ip adres dan zeg ie dat de server vol is. hoe kan dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 unscanned ofzo hoort volgens mij. Je kan wel connecten via je "localhost" of 127.0.0.0. In de browser list zie je het IP staan van je internet (dus niet het interne adres). Want je kan niet eerst naar buiten loggen en dan naar ej eigen buiteen ip loggen. Hopelijk leg ik het goed uit en als dat niet zo is moet ej het zeggen. Suc6! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kennethenmause Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Je hebt het perfect uit gelegd, het is helemaal gelukt ook staat onze server in de lijst van de servers. Nou wou ik alleen nog weten wat de url is van de rssmapdownloader, waar kan ik die vinden of wie weet m? bedankt iniedergeval. Bewerkt: 29 maart 2006 door kennethenmause Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 Bedoel je het progje??? Die link kan ik je zo geven (ik zet hem dan ff op me webserver) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 Je hebt het perfect uit gelegd, het is helemaal gelukt ook staat onze server in de lijst van de servers.Nou wou ik alleen nog weten wat de url is van de rssmapdownloader, waar kan ik die vinden of wie weet m? bedankt iniedergeval. weet niet of het progje standaard meegeleverd is met v1.1 server .. dan staat ie in C:\Program Files\MTA San Andreas\server anders ff vragen aan bovenstaande of mij .. of een oude versie dll via internet hoe werkt het ga naar center.mtasa.com , wees ingelogd maak mooi zoekopdrachtje druk op knopje druk dan op nieuwe feed als dat allemaal gelukt is aan de rechterkant op rss feed rossen de link kopieeren.. het bestand C:\Program Files\MTA San Andreas\server\config.xml openen met notepad en tussen <url> </url> pasta je de http://blablabla tussen <url> eventueel de waarden van <frequency> , <fullcheckfrequency> en <downloadsperupdatemax> iets opkrikken maar dat ligt aan je zoekopdracht / wensen en of je dat rss tooltje altijd aan wil laten (aangeraden met 24/7 server) als je hem gewoon af en toe wil runnen en je hebt een vrij forse zoekopdracht (qua resultaten) moet je iig de downloadsperupdatemax iets omhoog doen daarna de exe draaien en je zal zien hey kan iemand mij uitleggen dat als ik achter een router zit en dan iets in mijn modem moet openen zodat ook andere mensen mijn server kunnen joinen????Alvast bedankt CooleJoop alles binnen je huis , 'achter' je modem is lokaal .. dus zal je ofwel 127.0.0.1 (eigen pc) of anders 192.x.x.x of 10.x.x.x nodig hebben voor verbinden de rest vult jouw ip in of zoekt het via de browse list Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kennethenmause Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 Oke, ik ga het eens proberen, Bedankt, Groeten bronzekneecap en dinges[nl] BronzekneecapServer .tk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 Als je in het scherm bent met de info van je server, kun je dan de naam van de server veranderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Als je in het scherm bent met de info van je server,kun je dan de naam van de server veranderen? Bedoel je in MTA zelf, of in MTA server config? In MTA kan het niet, in je config bestand kan je de naam wel. Je moet dan Servernam je naam van de server doen volgensmij (is in de eerste alinia). Hopelijk was dit je vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Wat is The All Seeing Eye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Dat is dat mensen je server in de browse list zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kennethenmause Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Ik had een keer zo'n site gevonden van ewoud dat je, alles kon invoeren voor de configuratie van je server maar ik ben nu die URL kwijt. Kan iemand die mij geven van de nederlandse versie? het was namelijk erg handig. Groetjes en bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 http://www.ewoudbeets.nl/mta/mtaserver1_1_1_NL.php Asjeblieft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 wohoo deze is zeer makkelijk om een server in elkaar tezeten zeer mooi gemaakt door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Waar gan ik m'n IP vinden Ik snap hier nog niet zo veel van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Je IP kun je vinden op: Mijnip.nl. Die kun je vanaf daar gewoon kopiëren. Als je je IP adres van je locale netwerk wilt weten (router) moet je het volgende doen. Druk op start en open uitvoeren. Typ dan "cmd"in. Nu komt er een MS-DOS scherm. Dan typ je "ipconfig" in, et voilá! Bewerkt: 5 mei 2006 door royboyvdv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.