Froop Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Open een bestand van 500 x 100. Neem de Gradient Tool (G) en kies de 2 kleuren die jouw sig moeten worden. Trek de lijn schuin over het document. Ga naar Filter --> Pixelate --> Mezzotint. Kies Medium Strokes. Het is lelijk maar nu gebeurt het mooiste. Ga naar Filter --> Blur --> Radial Blur. Zet hem zowiezo op zoom en best. Je sig is nu af. Nog iets eroverheen en je hebt een prima sig. Denk aan een border of pattern of wat dan ook. Resultaat: Reageren
Achille Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 wow coole tut mooi effect ik ga hem zeker eens gebruiken:D Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 wow coole tut mooi effect ik ga hem zeker eens gebruiken:D Zulke reacties mocht je niet posten. Zie Tutorial beleid Reageren
Achille Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 ik wou me Resultaat... posten hier... niet zo zeike hoor Reageren
PuffDawg Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 je hebt wel vergeten te melden dat bij filter-blur-radial blur dat de amount op 100 moet staan maar anders is het een gemakkelijke en overzichtelijke tut Reageren
grove member Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) bedankt puffdawg want zonder jou zou het heel lelijk zijn dit is nu mijn resultaat en froop dom dom dom fout want ik vond het voor puffdawg nergens op slaan Bewerkt: 26 augustus 2005 door grove member Reageren
bjorn13 Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Mooie TUt dit is me resultaa Reageren
PuffDawg Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 bedankt puffdawg want zonder jou zou het heel lelijk zijn dit is nu mijn resultaaten froop dom dom dom fout want ik vond het voor puffdawg nergens op slaan niet zo hard zijn voor Froop het is een kleine fout die je gemakkelijk over het hoofd ziet Reageren
grove member Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) nou ja het was maar een grapje want zo precies deed maddog ook tegen mij ik vond het gewoon grappig jah iedereen maakt wel eens een fout maar wat vinden jullie van mijn plaatje mensen vinden de kleuren lelijk Bewerkt: 27 augustus 2005 door grove member Reageren
Froop Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 je hebt wel vergeten te melden dat bij filter-blur-radial blurdat de amount op 100 moet staan maar anders is het een gemakkelijke en overzichtelijke tut Als je hem op 100 zet krijg je zoiets als mij. Omdat ik het er niet bij heb gezet betekent het dat je zelf wat moet proberen. bedankt puffdawg want zonder jou zou het heel lelijk zijn dit is nu mijn resultaaten froop dom dom dom fout want ik vond het voor puffdawg nergens op slaan Wat bedoel je nou? Leer eens ABN typen. Reageren
Jowx Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 (bewerkt) bedankt puffdawg want zonder jou zou het heel lelijk zijn dit is nu mijn resultaaten froop dom dom dom fout want ik vond het voor puffdawg nergens op slaan Wat bedoel je nou? Leer eens ABN typen. vertaald: Bedankt Puffdawg zonder jou toevoeging zou het heel lelijk zijn. En Froop, domme fout, zonder de hulp van Puffdawg vondt ik het nergens op slaan. ik denk dat hij iets in die zin bedoelde jowx @ Froop: mooie tut, zeer eenvoudig te volgen mijn resultaat: Bewerkt: 27 augustus 2005 door jowx Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Goeie tut goed te volgen voor een beginnende photoshopper zoals ik toppie en hier m'n resultaat: :'D Reageren
Stan O. Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) hier is mijn resultaat: http://img81.imageshack.us/img81/9901/simpel6su.jpg Bewerkt: 28 mei 2006 door GTASUPAFreak Reageren
!!!Steffanii, Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Deze was gemakkenlyk , maar wel duidelyk. '' Myne lykt veel op jouwe maar tis maar een proef ding. Goeieee tut. » Thnxx '& xx !!!Steffanii,, Wel Effee een vraagje ; Welke lettertype is dta Frooop ? ' Tyyy Als je et beant. Bewerkt: 7 november 2007 door !!!Steffanii, Reageren
ZyKonn Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Heyaa, Het is mijn allereerste Plaatje dat ik maak, Hij is makkelijk te volgen vond ik. Mijn uitkomst Bewerkt: 6 februari 2008 door Reffik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.