Gino Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik denk eerlijk gezegd dat dit niks word Je hebt nog niks aan de mod gedaan en komt dan om hulp vragen .. Dat hebben zoveel mensen al gedaan maar dat viel (zoals gewoonlijk) in het water omdat er niet genoeg mensen waren die echt Goed kunnen modden zoals zmodeller moopmapper etc. Maar als jij door wil gaan wil ik je veel succes wensen Het is voornamelijk een mod voor Texturen en daar heb je niet zoveel mensen voor nodig. En als je negatieve kritiek hebt dan help je maar lekker zelf mee als je het zo goed weet. Als je zo blijft reageren denkt iedereen dat je adhd hebt Kijk Natuurlijk wil Ice Cold Killa ook weten wat mensen van zijn idee weten .. Dus mag je best reacties praten Ik dacht dat hij meerdere dingen wou modde inplaats van alleen TXDen dat maakt het al anders .. Nee ik doe niet mee ik heb al andere mods aan mijn hoofd en ben bezig met een hoop huiswerk .. Omdat jij nog op de basischool zit is dit leuk om te doen je hebt alle tijd maar sommige mensen niet dus kan je ze ook niet verplichten .. Maar nu Ontopic Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Naam voor een bedrijf: Pay 'n Gay Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik denk eerlijk gezegd dat dit niks word Je hebt nog niks aan de mod gedaan en komt dan om hulp vragen .. Dat hebben zoveel mensen al gedaan maar dat viel (zoals gewoonlijk) in het water omdat er niet genoeg mensen waren die echt Goed kunnen modden zoals zmodeller moopmapper etc. Maar als jij door wil gaan wil ik je veel succes wensen Het is voornamelijk een mod voor Texturen en daar heb je niet zoveel mensen voor nodig. En als je negatieve kritiek hebt dan help je maar lekker zelf mee als je het zo goed weet. Als je zo blijft reageren denkt iedereen dat je adhd hebt Kijk Natuurlijk wil Ice Cold Killa ook weten wat mensen van zijn idee weten .. Dus mag je best reacties praten Ik dacht dat hij meerdere dingen wou modde inplaats van alleen TXDen dat maakt het al anders .. Nee ik doe niet mee ik heb al andere mods aan mijn hoofd en ben bezig met een hoop huiswerk .. Omdat jij nog op de basischool zit is dit leuk om te doen je hebt alle tijd maar sommige mensen niet dus kan je ze ook niet verplichten .. Maar nu Ontopic Ik wil dit nog even zeggen de rest gaat wel via PB asl het nodig is. 1: ik heb geen ADHD zeg alleen wat ik denk en dat is nog niet verboden, en hoe kan jij voor iedereen praten? 2: Hoe zou jij kunnen weten dat ik op de basisschool zit want je hebt het dus ff goed mis. 3: Ga NU maar ontopic verder en PB me voor reacties hierop. Sorry voor de andere leden van dit forum dat dit in dit topic moet. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een nieuw idee voor de logos: Ik dacht aan namen van leden erbij doen, zoals ICK´s Electronica, ik wil eerst wat meningen horen voordat ik het doe. @ de off-topic mensen: willen jullie a.u.b. niet meer off-topic gaan Bewerkt: 24 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Lijkt me wel leuk. Maar dan eerst de leden die eraan mee werken en later kan je vragen of jij er ook in mag als er nog plek over is. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een probleem met de bedrijven, ik weet niet wat ik ermee moet doen Moet ik: A - Echte merken gebruiken. B - Namen van leden gebruiken. C - Namen en logos van winkels gebruiken die jullie maken en verzinnen. D - Namen van bestaande bedrijven veranderen in een grappige vorm. Bewerkt: 24 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik heb een probleem met de bedrijven, ik weet niet wat ik ermee moet doenMoet ik: A - Echte merken gebruiken. B - Namen van leden gebruiken. C - Namen en logos van winkels gebruiken die jullie maken en verzinnen. D - Namen van bestaande bedrijven veranderen in een grappige vorm. Met D kan je mischien problemen krijgen. Mij lijken B en A het leukst. Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik stem voor B,C en D. Van de leden die eraan meewerken zou wel grappig zijn. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik stem voor B,C en D.Van de leden die eraan meewerken zou wel grappig zijn. ik ook wat d8 je van PuffDawgs Playstore of van PuffDawg Petshop(sorry lantyz ) maar voor bedrijven enzo heb je dan ook leuzen nodig ?(BV binco: more trash for less cash??) Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 OK, alle mensen die een winkel willen, moeten zeggen welke winkel en waar die is. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 ik ben goed in het verzinnen van bedrijfnamen en logo's, dus ik wil graag mee helpen. Oorspronkelijk : Vezonnen Pay 'n' Spray : Pay, Spray, Go Away (later meer) Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 OK, alle mensen die een winkel willen, moeten zeggen welke winkel en waar die is. Ik heb een idee. Een speciaal topic voor bedrijfsnamen zodat degene die dat doen het makkelijk kunnen zien. Ik heb dus geen idee welke winkels er zijn, dus bedenk jij maar een plek. Dan zal de winkel heten als het kan; Froop's liquor store; With big money, you can have more. ofzoiets Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik heb een logo gemaakt voor de bioscoop : ik weet alleen niet hoe ik um hier op de site kliener moet maken dus excuses voor de grote. Reageren
Gino Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik denk eerlijk gezegd dat dit niks word Je hebt nog niks aan de mod gedaan en komt dan om hulp vragen .. Dat hebben zoveel mensen al gedaan maar dat viel (zoals gewoonlijk) in het water omdat er niet genoeg mensen waren die echt Goed kunnen modden zoals zmodeller moopmapper etc. Maar als jij door wil gaan wil ik je veel succes wensen Het is voornamelijk een mod voor Texturen en daar heb je niet zoveel mensen voor nodig. En als je negatieve kritiek hebt dan help je maar lekker zelf mee als je het zo goed weet. Als je zo blijft reageren denkt iedereen dat je adhd hebt Kijk Natuurlijk wil Ice Cold Killa ook weten wat mensen van zijn idee weten .. Dus mag je best reacties praten Ik dacht dat hij meerdere dingen wou modde inplaats van alleen TXDen dat maakt het al anders .. Nee ik doe niet mee ik heb al andere mods aan mijn hoofd en ben bezig met een hoop huiswerk .. Omdat jij nog op de basischool zit is dit leuk om te doen je hebt alle tijd maar sommige mensen niet dus kan je ze ook niet verplichten .. Maar nu Ontopic Ik wil dit nog even zeggen de rest gaat wel via PB asl het nodig is. 1: ik heb geen ADHD zeg alleen wat ik denk en dat is nog niet verboden, en hoe kan jij voor iedereen praten? 2: Hoe zou jij kunnen weten dat ik op de basisschool zit want je hebt het dus ff goed mis. 3: Ga NU maar ontopic verder en PB me voor reacties hierop. Sorry voor de andere leden van dit forum dat dit in dit topic moet. Nou volgensmij zit je er nog wel op want als je goed gelezen had had je onderaan mijn bericht ontopic zien staan .. Nee ik pb je er niet op want ik weet dat jij dan toch niet reageert Ik doe het zo excuses voor het offtopic maar nu is het ff geregeld .. Excuses mensen En ja nu ontopic Cooluy mischien kan je iets meer dingen in je plaatje brengen .. en mischien ook nog nog 1 x tje om het konijntje heen gaan Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik heb is nagedacht over de naam van de mod en ik ben van plan om hem GTAForum.nl Fun Mod te noemen, maar ik wil eerst wat meningen horen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.