Jowx Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Leuke mod jongens als jullie nog hulp nodig hebben met het maken van logo's wil ik graag helpen, ik heb photoshop CS2 en kan er wel mee overweg ik hoor het wel van jullie! Keep Up The Good Work! jowx Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Goede mod zeg jullie zijn echt goed. Reageren
Flame^ Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Ik weet niet of je je echt hoeft aan te melden voor deze mod, maar ik doe het toch maar . Ik ben sinds kort bezig met het textureren van mijn SA. En nu zou ik graag mee willen helpen met deze mod. Hier heb ik een screen: Programma(s) die ik gebruik: - Paint Ik hoop dat dit goed genoeg is PS: Art maken zal voor mij wel een beetje moeilijk zijn met Paint (naar mijn mening ) Edit2: ow.. Dat is jammer. Zelf kan ik niet mission scripten . Bewerkt: 13 september 2005 door Big Smoke Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Ik heb eigenlijk geen textuurders nodig , maar wel mission scripters, als je dat kan zou wel leuk zijn. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 flits kikker had toch iets van lell pc's Ofzoiets kan je daar niet Hell van maken ? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 flits kikker had toch iets van lell pc's Ofzoietskan je daar niet Hell van maken ? Dat kan ja , hier is ie: Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik had zelf nog een logo voor een andere Hell: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ik had zelf nog een logo voor een andere Hell: Die is erg goed gemaakt ICK. Ik vind hem wel beter dan die van de 'Hell Computers' :$. Heb je trouwens nog meer screens? Het ziet er namelijk allemaal heel goed uit . Dus ik zou zeggen, Keep Up The Good Work ICK . Reageren
bigG Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 maar wel mission scripters, als je dat kan zou wel leuk zijn. Zoals je mischien weet kan ik aardig mission scripten ik heb het alleen nog nooit in GTA SA gedaan maar dat is neit veel anders, als je niemand kan vinden kan je mij vragen. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Alle voertuigen krijgen nu nieuwe namen!! Dit zijn nu de nieuwe namen: Auto's Bullet = Impact Euros = Sunshine Fortune = Future Washington = Bodyguard Bravura = Mineral Buffalo = Ratchet Dozer = Bulldozer Mower = Lawnmower Cheetah = Soundflash Roadtrain = Brickslammer Securicar = Safeguard Remington = Saramaribo Bobcat = Reflex Patriot = Joriz Journey = Overflow Kart = Go-Kart Super GT = Missile Emperor = Silence Stallion = Romance Dune = Oasis Sadler = Prisma Windsor = Mayfly Stretch = Limousine Bandito = Hillkill Banshee = Sunray Monster = Monster Truck Admiral = Discoverer Feltzer = Hitch Flash = Clubber Romero = Funeral Elegy = Mortal Rumpo = Fubsy BF Injection = Beachtramp MR Whoopee = ICK Ice Cream Boten Jetmax = Sharktooth Reefer = Jellyfish Speeder = Wave Dinghy = Splash Vliegtuigen Dodo = Musquito Rustler = Silverwing Heli's Raindance = Waterfall Maverick = Airflare Hunter = Annihilator Motors en Scooters FCR-900 = Roadknife Freeway = Harley Sanchez = Dirtbike Weet jij een betere naam voor een voertuig, doen dan een voorstel !! Bewerkt: 16 september 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
W3sl3y Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Alle voertuigen krijgen nu nieuwe namen!!Dit zijn nu de nieuwe namen: Auto's Bullet = Impact Euros = Sunshine Fortune = Future Washington = Bodyguard Bravura = Mineral Buffalo = Ratchet Dozer = Bulldozer Mower = Lawnmower Cheetah = Soundflash Roadtrain = Brickslammer Securicar = Safeguard Remington = Saramaribo Bobcat = Reflex Patriot = Joriz Journey = Overflow Kart = Go-Kart Super GT = Missile Emperor = Silence Stallion = Romance Dune = Oasis Sadler = Prisma Windsor = Mayfly Stretch = Limousine Bandito = Hillkill Banshee = Sunray Monster = Monster Truck Admiral = Discoverer Feltzer = Hitch Flash = Clubber Romero = Funeral Elegy = Mortal Rumpo = Fubsy BF Injection = Beachtramp MR Whoopee = ICK Ice Cream Boten Jetmax = Sharktooth Reefer = Jellyfish Speeder = Wave Dinghy = Splash Vliegtuigen Dodo = Musquito Rustler = Silverwing Heli's Raindance = Waterfall Maverick = Airflare Hunter = Annihilator Motors en Scooters FCR-900 = Roadknife Freeway = Harley Sanchez = Dirtbike Weet jij een betere naam voor een voertuig, doen dan een voorstel !! 1 woord: Prachtig En de Hydra enzo dan??? Reageren
need my speed Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 De Freeway is geen Harley, dat is die andere, als je VC kent is dat de motor waar je op moet racen voor Mitch 'Big' Biker... :'D Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) 1 woord:Prachtig En de Hydra enzo dan??? Die moeten nog komen, ik heb er nu nog maar en paar gedaan Bewerkt: 16 september 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Nieuwe features: - Infinite Run altijd aan - Begin van het spel $99999999 - Alle interiors vanaf het begin open Bewerkt: 18 september 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 De Freeway is geen Harley, dat is die andere, als je VC kent is dat de motor waar je op moet racen voor Mitch 'Big' Biker... :'D heb je het nu over een angel ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.