Big-Bear Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Weer eens mooie screens, en vooral mooie site KUTGW Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben blij dat tenminste iemand reageert . Bewerkt: 2 oktober 2005 door Ice Cold Killa Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 mooie site En lekekr deuntje... Reageren
.Maze. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Mooi werk die site, ook handig alle screens etc. bij elkaar. KUTGW ICK. Maar ik had een vraagje, wat ga je veranderen aan de missies? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Mooi werk die site, ook handig alle screens etc. bij elkaar. KUTGW ICK. Maar ik had een vraagje, wat ga je veranderen aan de missies? Andere poppetjes, wapens, auto's, etc Reageren
Le MrG Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Lekker deuntje Site layout is ook heel mooi ! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Zeer mooie site ICK! Alleen als je op Moonfruit een site maakt, is het toch maar een 14 dagen Trial? zou egt jammer zijn als hij daarna weg zou zijn Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Zeer mooie site ICK!Alleen als je op Moonfruit een site maakt, is het toch maar een 14 dagen Trial? zou egt jammer zijn als hij daarna weg zou zijn Hij is ook gratis, maar dan krijg je van die irritante pop-ups . Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Zeer mooie site ICK!Alleen als je op Moonfruit een site maakt, is het toch maar een 14 dagen Trial? zou egt jammer zijn als hij daarna weg zou zijn Hij is ook gratis, maar dan krijg je van die irritante pop-ups . je kan er ook een maken hier.(klik) op freewebs zonder popups. Bewerkt: 5 oktober 2005 door gangster28 Reageren
bigG Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Over de mod: ik zeg niet zoveel hierover maar ik heb me erop geaboneerd, en dat zegt al genoeg Over de site: coole site maar bij de screens staat mijn winkel nog niet. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Over de mod: ik zeg niet zoveel hierover maar ik heb me erop geaboneerd, en dat zegt al genoeg Over de site: coole site maar bij de screens staat mijn winkel nog niet. Weet ik, niet alle screens staan er nog bij, omdat ik niet alles kon uploaden. Bewerkt: 5 oktober 2005 door Ice Cold Killa Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Mijn COmplimenten ICK. je bewijst jezelf weer enorm. ik bewonder je werk. ga zo door zou ik zeggen Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Mooi werk Enig idee wanneerde release datum is? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Mooi werk Enig idee wanneerde release datum is? Nee, ik heb nog veel te doen dus.. Reageren
Achille Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Oke er is nu al behoorlijk veel veranderd niet? Als deze uit is zeker de moeite waard om te downloaden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.