Radio Es. Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Welke Fraps moet ik downloaden voor SA?? Hij staat hier niet: SanAndreas Editors & Tools Of moet ik hem van de ViceCity Editors & Tools downloaden: ViceCity Editors & Tools (Van VC Edtitors & Tools dan wel versie 1.9D of is er nog een nieuwere?) Alvast Bedankt Radio-Espantoso Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 www.fraps.com Daar kan je de nieuwste versie gratis downloaden. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Kan iemand me dan ook uitleggen hoe dat moet??? (versie 2.6.4) Alvast bedankt Radio-Espantoso Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Terwijl je aan het spelen bent: druk F9 voor een filmpje van 30 seconden en F10 voor een Screenshot. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Kan het een een langer filmpje zijn 30 sec. is zo weinig!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.