maj11 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Heey allemaal, ff een vraagje... in de voorlaatste missie : Los Desperados moet je wat gang member verzamelen, maar ik weet niet meer hoe dat moet . dus blijf ik daar vast zitten en dat is het irritanst want dan loop iedereen overstraat met televisies enz. help me pleeeeeeeeeeeeeeeees ik zou je dankbaar zijn Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Op de PC: Richttoets (TAB geloof ik) op je gangmember en druk 'G' Op de PS2:Richttoets (R1) op je gangmember en dan pijltje naar boven Op de X-box: Dat weet ik niet. PS: nog welkom op het forum. Reageren
Velaro Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) op de pc is het richten+g of richten+h als je ze verzamelt heb denk ik dat g jou volgen is en h in positie blijven Bewerkt: 24 augustus 2005 door gtafan1221 Reageren
brulbek Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 OP de PC is de richt knop RMB die ingedrukt houden. Dan zie je zo'n gekleurd driehoekje boven zijn/haar hoofd. Dan op g drukken Dan nodig je hem uit voor je Gang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.