Blu3ice Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Heyhallo , ik ben van plan de soundtrack te kopen (€ 57) in den Bilbo. Maar is het eingelijk wel de moeite? Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik zou het wel de moeite vinden. Maar wij kunnen dit natuurlijk niet voor jou beslissen. Er zijn heel veel goede liedjes in Gta: SA. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 zou wel leuk zijn met de soundtrack van San andreas drive-by shootings uitvoeren ik zie het al voor me! Reageren
bjorn13 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 HMM ... ik zou het wel kope,maar daar besslis je zelf over hé . dan zou ik de hele dag radio losantos draaie!!! dus ik vind het wel de moeite waard!! Reageren
Arjen Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik heb de Soundtrack CD's ook. Eigenlijk vindt ik maar een paar liedjes leuk. Het is veel rock en pop, er zitten 4 rapnummers op. Maar ik vind het toch wel de moeite om em te kopen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Dit is natuurlijk echt iets waar je helemaal zelf over moet beslissen. Als jij vind dat het de moeite is dan moet je hem kopen. Ik zelf zou hem niet kopen omdat ik het toch best wel veel geld vind. Ik koop liever een mooi spel ervoor. Maar omdat ik hem niet koop wil het niet zeggen dat jij hem dan ook niet hoef te kopen. Misschien vind jij het wel prachtig en ben je er heel blij mee, Smaken verschillen. (Gelukkig maar.) Reageren
Blu3ice Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Dank je wel, allemaal! Reageren
bjorn13 Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Dank je wel, allemaal! Ga je hem kopen? zeg even als je hem gekocht hebt en je hem goed vind? dan ga ik hem meschien kope!! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 De soundtrack die ik van plan ben te kopen, is de 8-CD! Spijtig van The Introduction maar ja... Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Persoonlijk vind ik de San Andreas Soundtrack echt geweldig, dus ik zou hem kopen, maar ja, jij moet altijd beslissen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.