Johan O. Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 004F: create_thread ££CameraMod 004F: create_thread ££CameraModes ------------ :CameraModes 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££CameraModes 00D6: if 0 00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving 004D: jump_if_false ££CameraModes 00D6: if 0 00E1: key_pressed 0 13 004D: jump_if_false ££CameraModes :CameraModesLoop 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 80E1: NOT key_pressed 0 13 004D: jump_if_false ££CameraModesLoop 0008: $CameraMode += 1;; integer values 00D6: if 0 0018: $CameraMode > 5;; integer values 004D: jump_if_false ££CameraModesLoopEnd 0004: $CameraMode = 0;; integer values :CameraModesLoopEnd 0002: jump ££CameraModes :CameraMod 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££CameraMod 00D6: if 0 8118: NOT actor $PLAYER_ACTOR dead 004D: jump_if_false ££CameraMod 00D6: if 0 0038: $CameraMode == 2;; integer values 004D: jump_if_false ££CameraMod 00D6: if 1 80E1: NOT key_pressed 0 5 80E1: NOT key_pressed 0 7 004D: jump_if_false ££CameraMod 00D6: if 0 00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving 004D: jump_if_false ££CameraMod 03C0: $CameraModCar = actor $PLAYER_ACTOR car 0005: $CameraHeight = .65;; floating-point values (was .75) 0005: $CameraYOffset = 0.0;; floating-point values (was -.55) 0005: $CameraXOffset = 0.0;; floating-point values 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #COACH 004D: jump_if_false ££CAMERA1 0005: $CameraHeight = 2.0;; floating-point values 0005: $CameraYOffset = 2.0;; floating-point values :CAMERA1 00D6: if 21 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #SQUALO 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #TROPIC 004D: jump_if_false ££CAMERA2 0005: $CameraHeight = .95;; floating-point values :CAMERA2 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #JETMAX 004D: jump_if_false ££CAMERA3 0005: $CameraHeight = 1.0;; floating-point values 0005: $CameraYOffset = -.5;; floating-point values :CAMERA3 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #FAGGIO 004D: jump_if_false ££CAMERAAT 0005: $CameraYOffset = -.45;; floating-point values :CAMERAAT 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #AT400 004D: jump_if_false ££CAMTANK 0005: $CameraYOffset = 0.7;; floating-point values :CAMTANK 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #RHINO 004D: jump_if_false ££CAMTRAIS 0005: $CameraHeight = 2.2;; floating-point values 0005: $CameraYOffset = 0.3;; floating-point values :CAMTRAIS 00D6: if 21 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #FREIGHT 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #STREAK 004D: jump_if_false ££CAMERA4 0005: $CameraXOffset = 5.0;; floating-point values :CAMERA4 0001: wait 0 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££CameraModCleanup 00D6: if 0 00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving 004D: jump_if_false ££CameraModCleanup 00D6: if 0 0038: $CameraMode == 2;; integer values 004D: jump_if_false ££CameraModCleanup 00D6: if 1 80E1: NOT key_pressed 0 5 80E1: NOT key_pressed 0 7 004D: jump_if_false ££CameraModCleanup 02E3: $TCCYfix = car $CameraModCar speed 0005: $CameraXOffset = 0.0;; floating-point values 0005: $CMYOffset2 = 6.0;; floating-point values :CAMERA7 0015: $TCCYfix /= 30.0;; floating-point values 0059: $TCCYfix += $CameraYOffset;; floating-point values 04C4: create_coordinate $CameraXPos $CameraYPos $CameraZPos from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0.0 $TCCYfix $CameraHeight 04C4: create_coordinate $CameraPXPos $CameraPYPos $CameraPZPos from_actor $PLAYER_ACTOR offset $CameraXOffset $CMYOffset2 $CameraHeight 015F: set_camera_position $CameraXPos $CameraYPos $CameraZPos 0.0 0.0 0.0 0160: point_camera $CameraPXPos $CameraPYPos $CameraPZPos 2 0002: jump ££CAMERA4 :CameraModCleanup 01C3: remove_references_to_car $CameraModCar;; Like turning a car into any random car 02EB: restore_camera_with_jumpcut 0002: jump ££CameraMod dat is een code voor inde Main.scm maark weet niet hoe ik hem moet installeren ik heb hem hier vandaan Reageren
MarcN Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Als je het topic door leest, waar jij de link van over hebt gegeven, moet je een programma downloaden. Ik verwacht dat je het daarmee kunt doen. Reageren
Johan O. Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Als je het topic door leest, waar jij de link van over hebt gegeven, moet je een programma downloaden. Ik verwacht dat je het daarmee kunt doen. die heb ik ook maar als ik et er gewoon in doe die code dan crasht me game als ik hem opstart. (en ik doe wel gewoon new game) Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Waar in de Main.scm heb je de code geplakt? Reageren
Johan O. Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 nou precies als der op et GTAforums staat maar et werkt niet me SA sluit nog steeds af na et laden. Reageren
Johan O. Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 please help me Reageren
Johan O. Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2005 ik heb alles gedaan wat er staat maar niks werkt please, ik zal me Main.scm ff op et internet zetten misschien kan iemand anders hem voor me bewerken please. Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Haal de 1e 2 zinnen van jouw code af (ook dat stippelijntje) en plak die code boven in de echte MAIN: ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: Initial 1 :INITIAL_1 03A4: name_thread 'INITIAL' Nu scroll je helemaal naar boven en zoek je tot je hier bij uitkomt: 004F: create_thread ££ODDVEH_1 004F: create_thread ££R3_1 004F: create_thread ££GYM_1 004F: create_thread ££SHOOT_1 004F: create_thread ££BLOODR_1 004F: create_thread ££HOTR_1 004F: create_thread ££KICKS_1 004F: create_thread ££PSAVE1_1 004F: create_thread ££FLOW_1 Zet die 1e 2 regels daartussen. Nu kan je compilen en klaar is kees. :'D PS: Graag niet meer tripple posten. Maar gebruik de edit knop om je vorige bericht aan te passen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.