Jump to content

hoe installeer ik het


Recommended Posts

Geplaatst:

004F: create_thread ££CameraMod
004F: create_thread ££CameraModes

------------

:CameraModes
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
0256:   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false ££CameraModes
00D6: if  0
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
004D: jump_if_false ££CameraModes
00D6: if  0
00E1:   key_pressed  0  13
004D: jump_if_false ££CameraModes

:CameraModesLoop
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
80E1:   NOT   key_pressed  0  13
004D: jump_if_false ££CameraModesLoop
0008: $CameraMode +=  1;; integer values
00D6: if  0
0018:   $CameraMode >  5;; integer values
004D: jump_if_false ££CameraModesLoopEnd
0004: $CameraMode =  0;; integer values

:CameraModesLoopEnd
0002: jump ££CameraModes

:CameraMod
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
0256:   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false ££CameraMod
00D6: if  0
8118:   NOT   actor $PLAYER_ACTOR dead
004D: jump_if_false ££CameraMod
00D6: if  0
0038:   $CameraMode ==  2;; integer values
004D: jump_if_false ££CameraMod
00D6: if  1
80E1:   NOT   key_pressed  0  5
80E1:   NOT   key_pressed  0  7
004D: jump_if_false ££CameraMod
00D6: if  0
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
004D: jump_if_false ££CameraMod
03C0: $CameraModCar = actor $PLAYER_ACTOR car
0005: $CameraHeight =  .65;; floating-point values (was .75)
0005: $CameraYOffset =  0.0;; floating-point values (was -.55)
0005: $CameraXOffset =  0.0;; floating-point values
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #COACH
004D: jump_if_false ££CAMERA1
0005: $CameraHeight =  2.0;; floating-point values
0005: $CameraYOffset =  2.0;; floating-point values

:CAMERA1
00D6: if  21
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #SQUALO
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #TROPIC
004D: jump_if_false ££CAMERA2
0005: $CameraHeight =  .95;; floating-point values

:CAMERA2
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #JETMAX
004D: jump_if_false ££CAMERA3
0005: $CameraHeight =  1.0;; floating-point values
0005: $CameraYOffset = -.5;; floating-point values 

:CAMERA3
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #FAGGIO
004D: jump_if_false ££CAMERAAT
0005: $CameraYOffset = -.45;; floating-point values 

:CAMERAAT
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #AT400
004D: jump_if_false ££CAMTANK
0005: $CameraYOffset =  0.7;; floating-point values

:CAMTANK
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #RHINO
004D: jump_if_false ££CAMTRAIS
0005: $CameraHeight =  2.2;; floating-point values
0005: $CameraYOffset =  0.3;; floating-point values

:CAMTRAIS
00D6: if  21
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #FREIGHT
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type #STREAK
004D: jump_if_false ££CAMERA4
0005: $CameraXOffset =  5.0;; floating-point values

:CAMERA4
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
0256:   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false ££CameraModCleanup
00D6: if  0
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
004D: jump_if_false ££CameraModCleanup
00D6: if  0
0038:   $CameraMode ==  2;; integer values
004D: jump_if_false ££CameraModCleanup
00D6: if  1
80E1:   NOT   key_pressed  0  5
80E1:   NOT   key_pressed  0  7
004D: jump_if_false ££CameraModCleanup
02E3: $TCCYfix = car $CameraModCar speed
0005: $CameraXOffset =  0.0;; floating-point values
0005: $CMYOffset2 =  6.0;; floating-point values

:CAMERA7
0015: $TCCYfix /=  30.0;; floating-point values
0059: $TCCYfix += $CameraYOffset;; floating-point values
04C4: create_coordinate $CameraXPos $CameraYPos $CameraZPos from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0.0 $TCCYfix $CameraHeight
04C4: create_coordinate $CameraPXPos $CameraPYPos $CameraPZPos from_actor $PLAYER_ACTOR offset $CameraXOffset $CMYOffset2 $CameraHeight 
015F: set_camera_position $CameraXPos $CameraYPos $CameraZPos 0.0 0.0 0.0
0160: point_camera $CameraPXPos $CameraPYPos $CameraPZPos 2
0002: jump ££CAMERA4

:CameraModCleanup
01C3: remove_references_to_car $CameraModCar;; Like turning a car into any random car
02EB: restore_camera_with_jumpcut
0002: jump ££CameraMod

dat is een code voor inde Main.scm

maark weet niet hoe ik hem moet installeren ik heb hem hier vandaan

Geplaatst:

Als je het topic door leest, waar jij de link van over hebt gegeven, moet je een programma downloaden. Ik verwacht dat je het daarmee kunt doen.

Geplaatst:
Als je het topic door leest, waar jij de link van over hebt gegeven, moet je een programma downloaden. Ik verwacht dat je het daarmee kunt doen.

die heb ik ook maar als ik et er gewoon in doe die code dan crasht me game als ik hem opstart. (en ik doe wel gewoon new game)

Geplaatst:

ik heb alles gedaan wat er staat maar niks werkt please, ik zal me Main.scm ff op et internet zetten misschien kan iemand anders hem voor me bewerken please.

Geplaatst:

Haal de 1e 2 zinnen van jouw code af (ook dat stippelijntje) en plak die code boven in de echte MAIN:

;-------------Mission 0---------------
; Originally: Initial 1


:INITIAL_1
03A4: name_thread 'INITIAL'

Nu scroll je helemaal naar boven en zoek je tot je hier bij uitkomt:

004F: create_thread ££ODDVEH_1 
004F: create_thread ££R3_1 
004F: create_thread ££GYM_1 
004F: create_thread ££SHOOT_1 
004F: create_thread ££BLOODR_1 
004F: create_thread ££HOTR_1 
004F: create_thread ££KICKS_1 
004F: create_thread ££PSAVE1_1 
004F: create_thread ££FLOW_1

Zet die 1e 2 regels daartussen.

Nu kan je compilen en klaar is kees. :'D

PS: Graag niet meer tripple posten. Maar gebruik de edit knop om je vorige bericht aan te passen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...