Jump to content

Waar vind je teargas?


Allard

Recommended Posts

Volgens mij was dat alleen op de PS2.

Op de rest was het volgens mij gewist.

Ik weet het allemaal niet zeker. :N

ik heb vice city op de ps2 en bij ligt het er nog

maar waarom zouden ze het enkel in de ps2 versie stoppen en niet in de pc en xbox versie :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het verhaal dat ik gehoord heb, is dat er op de PC/XBOX performance problemen waren bij het gebruik van tear-gas.

Dan was het zoiets. Ik weet het ook niet precies meer. Vond het toen wel jammer btw. Maar eind goed, al goed, in San Andreas vind je hem wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat wel een mod om traangas te enablen op de PC, heeft niet echt hetzelfde effect maar het werkt wel goed.

Link mag ik volgens mij niet geven dus pm me voor een link (kan echter wel een tijdje duren voor ik antwoord aangezien ik minder vaak on-line ben wegens school)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
hoi en welkom op het forum :cya:

de teargas vind je achteraan het politiebureau niet ver van de Malibu, bij de politiewagens. hoop dat je geholpen bent

:t halt is ni waar op de ps2 heb ik gezien dat er alleen een granaat achter dat policie buro in (in washinton)

en geen teargas dus

WRONG :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de pc heb je ook nog de mod van mij waarbij hij teargas voor het ocean view hotel neerzet.

Deze mod van mij heet de nice hotel mod en staat op GTAGamen.nl bij downloads en dan VC overig (hoort eigenlijk bij VC mission mods maar toen ik hem instuurde was die er nog niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...