sjefske Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 wil iemand mij a.u.b. vertellen hoe ik auto's in gta sa moet zetten? sommige zegen dat je een img tool 2.0 moet gebruiken,(die heb ik ook maar daar snap ik niks van) en de ander zeg weer da je een mod manager moet hebben, maar die wil niet goed opstarten bij mij. ik wil graag mijn favoriete auto de BMW M5 erin zettuh maar het lukt niej wil iemand mij alsjeblieft helpen ?? alvast bedankt groetjes jeffrey ! Reageren
bolie Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Je gaat eerst naar ""Command"" ( als je het programma hebt opgestart ) Daarna ""Add"" , Bestand opzoeken en openen Als je dat gedaan hebt moet je weer naar ""Command"" en dan ""rebuild archive"" effe w8en Programma afsluiten en SA opstarten Veel suc6 ermee Reageren
sjefske Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 ja dankje voor de tip, maar hij doet het nu nog steeds niet, want die bmw moet de sultan vervangen maar die sultan blijft maar gewoon hetzelfde Reageren
PuffDawg Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 je had dit beter kunnen vragen in modding forum en je mag ook niet om slotjes vragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.