Jump to content

Destroy Targets

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb een beetje problemen met deze missie van de Flying School.....Hij lukt echt niet zeg maar :-(

:slotje:

Heeft iemand hier tips of trucs voor?

thnx :Y

Geplaatst:

Gebruik het standpunt van binnenuit, dan heb je een lock-on vizier, en kun je beter raketten op de trucks richten.Voor de bewegende doelen kun je beter de geweren gebruiken, dat is wat makkelijker.

Geplaatst: (bewerkt)

Voor Destroy Targets heeft iedereen wel zijn eigen taktiek. Je kunt het op verschillende manieren benaderen. Ik doe het af en toe in de save-game forum, en ga als volgt te werk: (misschien een beetje schools, maar misschien zit er een handige tip tussen)

Ik gebruik de standaard view, dus de camera even achter de helicopter.

Ik vlieg zo snel mogelijk richting de vrachtwagens. Afremmen en tot stilstand komen zodra je in de buurt bent, en op een dusdanige hoogte dat de ontploffende vrachtwagens je net niet kunnen raken. Dan iets naar voren bewegen (zodat je dus vanzelf naar beneden richt) en flink met de raketten schieten. Door continu te schieten met de raketten weet je gelijk waar je mikt.

Het streven is om de derde vrachtwagen te hebben geraakt binnen de 30s.

Zorg ervoor dat je niet ervoorbij schiet, want je hebt niet genoeg tijd om te draaien en dan nog een vrachtwagen te schieten. Ben je te ver.. begin opnieuw!

Direct draaien naar rechts en vlieg naar de auto's.

Dezelfde taktiek, maar maak gebruik van het feit dat de auto's altijd rondjes rijden tegen de klok in.

Dus vlieg er naar toe, remmen en stoppen en blijf laag. Vlieg en stop naar links. Omdat de autos rondjes rijden komen ze dan op je af. Leun naar voren en schiet met je raketten de eerste auto. Probeer niet te veel naar voren te gaan, want je wilt dat je, zonder te bewegen, de tweede auto ook naar je toe rijd. Schiet hem met je raketten.

EDIT: zoals brulbek ook aangeeft, als je er naar toe vliegt alvast 'flink schieten', want alles wat je zo meepakt is meegnomen. En met de mitraileur heb je het voordeel van de autolock

Probeer de tweede auto te raken binnen de 60s. Dit kan heel goed (na wat oefenen).

Draaien naar rechts en ga naar de landingsplek.

Dit moet je rustig doen. Heel vaak gaat dit te gehaast (tijdnood) en verpest je een goede poging.

Vlieg snel, en rem op tijd. Zachtes laten zakken. Zorg ervoor dat je mooi parallel met de landingsbaan bent (positie telt!).

Niet stuiteren, dit geeft schade!

Doe dit binnen 120s en je hebt goud.

Succes..!

Bewerkt: door Hollo
Geplaatst:

ik gebruik de mitrailleur. Met die raketten schiet je snel langs in de gauwigheid. Als je er naar toevliegt schiet ik al raketten. Alles wat ik raak heb ik vast. Kom ik in de buurt met de mitrailleur want die richt zelf op het doel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...