Blu3ice Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Zou hij later ook nog uitkomen op PC? Want alle gta's kwamen eerst op PS uit, en nu komt LCS op PSP uit. Psp is eingelijk bijna hetzelfde als Ps dus hij zal waarschijnlijk ook op Pc uitkomen. Phew... Reageren
henk_jan Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 neej hij komt allleen op de PSP uit...later ook nie op de PS2/xbox of PC dus egt exclusief! Reageren
ricardogta Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 ja het is wel jammer ik zou hem wel hebben gewild op de ps2 Reageren
gta_player Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 ik zou hem wel willen maar die psp is zo duur en een stom ding Reageren
Elycia Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 zeiden ze dat niet ook eerst bij GTAIII voor de ps2, en toen opeens... oh, hij komt wel óók op de pc. Reageren
Stino Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Maar deze komt denk ik zeker niet Anders zou GTA Advance ook naar de PC gekomen zijn. En de PSP is ook een handheld waar hij op uit komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.