Roxx0rz Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Vraagje: Wat betekend Lonsdale eigenlijk? Ik zie heel veel kinderen bij mij op school het dragen, alleen wat betekend het?
DaddyPimp Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Vraagje: Wat betekend Lonsdale eigenlijk?Ik zie heel veel kinderen bij mij op school het dragen, alleen wat betekend het? Lonsdale Topic Hier vindt je wat het is...
Roxx0rz Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Sorry: De fout is: Je hebt niet de rechten om dit onderwerp te bekijken Ik ben geen Super of Megalid (wat ik wel zou willen zijn ) Bewerkt: 4 oktober 2005 door BoMBeRMeN
bigG Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Het staat in het discussies forum, is dat voor super leden dan?
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Lonsdale is een racisten merk,, als we iemand zien lopen met lonsdale kan die gaan rennen want meestal zijn w met een grote groep met wat buitenlanders.. Boeroes... Lonsdale was eerst een Boxing merk maar toen werd het verboden op de meeste scholen omdat de dragers bijna allemaal racisten zijn.. het boxing merk is nu Everlast dus lonsdale is nu kleren en Everlast boxen, in Engeland draagt iedereen Lonsdale daar is het een gewoon merk mar hier in NL is het bijna niet meer te verkrijgen
Froop Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Lonsdale wordt door racisten in Nederland ook wel de afkorting "Laat ons Nederlanders snel de allochtonen langzaam executeren" dacht ik.
Roxx0rz Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Ouch, grof... Ik ga dan dus nevernooit dragen... Maar nu weet ik het.. Laten we verder Ontopic gaan Bewerkt: 5 oktober 2005 door BoMBeRMeN
Wesley Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Lonsdale wordt door racisten in Nederland ook wel de afkorting "Laat ons Nederlanders snel de allochtonen langzaam executeren" dacht ik. wow , das wel een beetje erg grof zeg . , ik draag trouwens ook helemaal nooit Lonsdale kleding . ik draag altijd T-shirts van Nike of Puma enz. ------------------------------ Ouch, grof...Ik ga dan dus nevernooit dragen... Maar nu weet ik het.. Laten we verder Ontopic gaan groot gelijk , laten we maar on topic gaan!
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 je moet Kani dragen dat is zoiets als Anti Lonsdale
Froop Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 je moet Kani dragen dat is zoiets als Anti Lonsdale Laten we verder Ontopic gaan Ontopic ok? Mooie screens hoor ICK, dit wordt een vette mod.
Ice Cold Killa Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 And here is your American Hero: George Bush!!! Een drankautomaat stond goed in CJ's slaapkamer: Even Apeldoorn bellen:
DaddyPimp Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Even Apeldoorn bellen: Whahaha, zo'n telefoon in the middle of nowhere :'D Deze mod wordt steeds beter en beter!
Big-Bear Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 LOL, echt super leuk gedaan ICK! Ga zo door!
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 haha lol! American hero bush,, wat een lul, hij heeft amerika zowat vern**kt,, Maar ziet er Echt goed uit!
Roxx0rz Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) And here is your American Hero: George Bush!!!Plaatje Ligt er ook een bazooka naast? Bewerkt: 8 oktober 2005 door BoMBeRMeN
Recommended Posts