Ice Cold Killa Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Er is iets fouts gegaan: Ik wou op Big Smoke's garage zijn beeld zetten, maar je loopt er dwars doorheen en van een afstandje is ie doorzichtig of zelfs onzichtbaar en ik wou hem draaien maar dat wil ook niet echt lukken. Screens: EDIT: Het doorzichtige probleem is al verholpen, maar je kunt er nog steeds dwars doorheen lopen. Bewerkt: 8 oktober 2005 door Ice Cold Killa
DaddyPimp Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Erg jammer dat hij het niet doet Leek me wel vet..
Ice Cold Killa Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Erg jammer dat hij het niet doet Leek me wel vet.. Hij doet het wel, maar je loopt er dwars doorheen, het probleem dat hij doorzichtig is is al verholpen.
DaddyPimp Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Erg jammer dat hij het niet doet Leek me wel vet.. Hij doet het wel, maar je loopt er dwars doorheen, het probleem dat hij doorzichtig is is al verholpen. Maar je kunt toch niet op het dak komen? Alleen met de jetpack eigenlijk...
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Misschien komt dit door het plaatsen van BS beeld, is de coll wel helemaal goed van je beeld, het kan uitmaken, omdat deze bevestigt is op de Garage, kan zijn coll ook fout worden Wel mooi screens weer ICK!
Ice Cold Killa Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Het is dezelfde beeld die in Big Smoke's Crack Palace staat en daar ken je wel tegen aan lopen. Dus het ligt niet aan de Coll
Fireman Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Het standbeeld zelf staat in een interior en alle interiors zijn in de normale wereld unsolid en ook alle objecten die in interiors gebruikt zijn. Ik zag trouwens dat je Giggle cream er ook bij hebt gedaan.
Ice Cold Killa Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Het standbeeld zelf staat in een interior en alle interiors zijn in de normale wereld unsolid en ook alle objecten die in interiors gebruikt zijn. Ik zag trouwens dat je Giggle cream er ook bij hebt gedaan. Hoe kan dat dan?
bigG Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 And here is your American Hero: George Bush!!!*plaatje* Een drankautomaat stond goed in CJ's slaapkamer: *plaatje* Even Apeldoorn bellen: *plaatje* Bij mij doen ze het niet ICK Verder, jammer van dat standbeeld, maar ik heb wel een leuk idee: mischien kan je de texterus van het standbeeld veranderen zodat hij een bh en slipje aan heeft
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Vinewood Sucks!! GTAForum Rocks!!! Gemaakt met hulp van deNULL
.Maze. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 WOOW ICK dit is echt heel vet!, hoe hebt je dat voor elkaar gekregen man. echt schitterend, dit geeft de doorslag, ik kan echt niet wachten tot hij uitkomt
Damos Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) woow die is echt gaaf zeg. hoe maak je dat? Bewerkt: 13 oktober 2005 door Shin Chan
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik probeerde een model te maken, maar dat lukte niet helemaal, dus heb ik aan deNULL gevraagd ofdat hij de model kon maken en heb ik 'm een beetje goed gezet.
W3sl3y Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 W00t... Dit is echt heel vet hoor. Misschien kan je nog meer EE's verzinnen die verwijzen naar Gtaforum.nl...
Ice Cold Killa Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2005 GTAFFM is back again! Met veel nieuwe screens: CJ's nieuwe huis: Bitch Burger: Serial Killer: San GTAGames:
Recommended Posts