Ice Cold Killa Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 ik krijg toch de bombshop? daar kan je ook in... Niemand heeft gezegd dat je een bombshop kreeg, alleen flitskikker maar die werkt niet mee aan de mod.
Darth Vader Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 niemand zegt dat je er in kan.
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Zier er allemaal nice uit ICK!!
Big-Bear Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Wooo, very nice man, wanneer is de mod verwachten EDIT: Darth Vader 1 post op een blz is genoeg Bewerkt: 7 september 2005 door Big Bear
Ice Cold Killa Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Wooo, very nice man, wanneer is de mod verwachten Als ie af is!!
Ice Cold Killa Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 2 nieuwe screens: Red Bull: Lastpak (Zeg het op z'n Nederlands): PS: Kan er iemand mij het bestandje Dynpostbx.txd uit GTA3.IMG sturen? Alvast bedankt!!
josie Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Eeh kom je niet in de problemen met al die merken? Volgens mij mag dat niet hoor. Waarom zou R* anders net niet echte namen gebruiken voor de Pizzatent?
Bradley H. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Eeh kom je niet in de problemen met al die merken? Volgens mij mag dat niet hoor. Waarom zou R* anders net niet echte namen gebruiken voor de Pizzatent? Dit is slechts een kleine mod, daarmee kom je niet in problemen. Als de mod wereldwide bekend zou worden dan zou het idd tegen de rechten. R* wil geen reclame maken voor bedrijven, en mag dat niet zonder permissie. Het ziet er trouwens goed uit, gaan jullie echt alles aanpassen ?
Damos Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Mijn mening is is dat alles mooi is aan dit project
W3sl3y Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Het ziet er trouwens goed uit, gaan jullie echt alles aanpassen ? Heel veel maar niet echt alles. De gebouwen blijven als het goed is het zelfde (vorm). Alleen worden wel heeeel veel dingen aangepast met texturen.
.Maze. Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Hele leuke screens allemaal, nog veel succes! KUTGW
Stino Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ziet er zeer goed uit ICK, post er snel meer Succes verder!
bigG Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ziet er vet cool gaaf strak vers ( ) uit ICK, maare, krijg ik ook nog een winkel? Hoeft niet hoor ik ben al blij dat ik op de dodenmuur sta. Se7en heeft zijn naam trouwens laten wijzigen in Trax dus dat moet je eigelijk veranderen.
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ff een Complinemtje ICK, ziet er gewoon prachtig uit allemaal... Goede ideeen! KUTGW!
Recommended Posts