wikke Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 wie wist er al dat als je in een taxi stapt ja 8 dollar krijgt. en hoe langer je bij een taxi blijft staan hoe meer geld je krijgt. 't zou kunnen dat iedereen dit al wist maar toch post ik het even Reageren
Mark B. Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Je krijgt volgens mij die 8 dollar omdat je een wagen steelt.. In andere GTA's word je ook beloond voor het stelen van wagens. En bedoel je met bij een taxi blijven staan er naast staan met een auto of te voet? Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom je daar geld voor krijgt Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) Hmm, ik wist het nog niet, maar die acht Dollar zal het mij niet maken! (heb zo'n 5 miljard ) Wie wist er al dat als je in een politieauto stapt, je een Shotgun krijgt met vijf kogels? Bewerkt: 24 augustus 2005 door GTA-lover Reageren
PuffDawg Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Wie wist er al dat als je in een politieauto stapt, je een Shotgun krijgt met vijf kogels? ikke! als je gelijk welke auto pikt krijg je zowiezo geld ook als ze ontploffen Reageren
Arjen Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 @ GTA lover: Dat was in Vice City ook al zo, zeer oud dus. Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Dat weet ik, dat was zelfs in GTA3 al, maar dat was sarcastisch bedoeld! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.