Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik wouw mta 0.5 opzeten en mijn vierus skener zegt dat er een virus is altijd als ik da spel start hebben juli da ook of kan iemand mij da uitlegen

:'D

Geplaatst:

op het forum van MTA zelf was hier ookal enige discussie over, het heeft te maken met dat je virusscanner controleerd of er niks inbreekt in de memory adressen van programma's (zoals bij virussen het geval is.) Dit doet MTA bij GTA VC namelijk waardoor je virusscanner een melding geeft. McAfee en Norton zijn gecontact hierover, maar of ze erook wat meezullen doen is nog maar de vraag, tot die tijd: Gewoon je virusscanner uitzetten tijdens het spelen van MTA :puh:

Geplaatst:

MTA kijkt inderdaad in een memory adressen om te kijken of je geen cheat programma's aan het draaien bent.

Waarschijnlijk wordt dit probleem wel gefixt. Echter moet ik zeggen dat ik nog nooit problemen heb gehad met mijn virusscan en GTA/MTA. Maar ik gebruik dan ook McAfee VirusScan (een of andere bedrijfsversie(natuurlijk legaal) en niet zo'n ding waarvan je om het jaar een nieuwe moet kopen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...