Jump to content

missie hulp nodig


Svenie

Recommended Posts

hallo iedereen ik ben zo juist opnieuw begonnen met gta 3 ik heb problemen met twee missies de 1ste:de laatste missie van iemand aan de telefoon dat je allemaal boekjes met een bestelbusje moet oppakken mijn tijd geraakt steeds op :N en de 2de missie waar ik problemen mee heb is de eerste van asuka dat je salvatore moet vermoorden ik snap die missie niet echt goejd is salvatore bij luigi club of is hij thuis van deze missie wil ik graag een stap voor stap analyse

alvast bedakt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

De missie waarbij je alle pakketjes met boekjes op moet rapen met een rumpo is best lastig, het is een kwestie van oefenen het parcour kennen geduld hebben en driving skill hebben.

En de missie waarbij je Salvatore moet vermoordden is makkelijker. Je neemt een beetje snelle wagen en je begint de missie, dan rijd je naar Luigi's Sex Club Seven. Je mag niet gezien worden door de maffia dus pas op waar je loopt en rijd niet te dicht bij de Club dus.. Als je het spel een beetje goed kent weet je dat er tegenover de Club een steeg is en een trap die je naar het dak lijd en dat je dan van dat dak een goede positie hebt precies op de ingang van de Club. Dan is het wachten op Salvatore, neem je Sniper in de hand en mik de hele tijd op de ingang.

Eerst komen er bodyguards van Salvatore en dan komt Salvatore zelf, schiet hem in zijn buik en je hebt de missie voltooid..

Hier een plaatje:

mapjesal4qp.jpg

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een Rocket Launcher krijgen bij je hide out als je alle 100 hidden packages hebt gepakt en je kan hem kopen bij Phil Cassidy Army Surplus Store maar dan moet je de missie 'Arms Shortage' hebben gehaald.

Phil's place zit in het noorden van Staunton Island.

armystore8ku.png

Link to comment
Delen op andere websites

Zo heb ik het gedaan:

Ga de hoek om bij Luigi's, pak je Rocket Launcher en wacht de drie auto's op, als ze komen, mik dan op de middelste van de drie auto's.Als hij ontploft, heb je de missie gehaald.

Die missie van de pakketjes kan ik mij niet herinneren. :N Missienaam?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
two-faced tanner ik heb een boekje met de walktrough in en daar staat er dat je de rocket lancher kan halen in rockford :bonk:

je hebt ook code: GUNSGUNSGUNS

je krijgt ook meteen alle andere wapens

(TIP:als je vaker GUNSGUNSGUNS doet krijg je telkens weer kogels)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik ga gewoon altijd naar de club, dan hebben de mafiagasten mij wel opgemerkt

Ik ga op het dak staan en ik schiet die gasten dood daarna salvatore maar dan sta ik inmiddels op de grond

Of je killt al die gasten om bij de ingang te staan. maar dat steegje naar de agterdeur van de club moetje blokkeren met een auto!Dan komt ie er niet door en kun je hem vermoorden!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn manier om de missie Sayonara Salvatore te voltooien is:

1 Ik rij eerst naar Portland, ik zorg ervoor dat ik niet in de buurt van Luigi club ben.

2: Door de cheat gunsgunsguns te tikken heb je genoeg wapens.

3: Ik rij daarna naar Salvatore's huis

4: Ik blokeer de oprit van Salvatore met mijn auto waar ik gekomen ben en met nog een auto.

5: Dan wacht ik af totdat Salvatore arriveert(Hij is meestal met meerdere auto's)

6: Als hij arriveert dan vuur ik mijn bazooka af op de auto met de blauwe pijl(Daar zit Salvatore in)

Zo heb ik die missie voltooid

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...