bolie Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik heb de forums eens bij langs gelopen en toen zag ik dat er op deze site auto's Motoren, fliegtuigen, skins enz kunt downloaden leuk als extra of om lekker de blits mee te maken in SA http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=116 Verschillende merken auto's, gebouwen en andere troep Reageren
Barcelona Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 hallo bolie welkom op het forum! goed gevonden maar op gtagames.nl kan je ook die mods downloaden enzo en mischien doe ik een beetje moderatig maar geen slotjes vragen. Reageren
bolie Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Sorry voor het slotje niet goed gekeken naar het ventje thanx en nog bedankt Reageren
bolie Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Sorry voor het slotje niet goed gekeken naar het ventje Wat ik nog wou zeggen is dat je in totaal keuze hebt uit 243 auto's, 22 bikes en 1 boot en op gta games staan lang niet zoveel thanx en nog bedankt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Sorry voor het slotje niet goed gekeken naar het ventjeWat ik nog wou zeggen is dat je in totaal keuze hebt uit 243 auto's, 22 bikes en 1 boot en op gta games staan lang niet zoveel thanx en nog bedankt Even iets heel anders, maar wel handig: Om niet te hoeven dubbel posten kun je je berichten altijd nog aanpassen. Dat doe je door op de EDIT-knop te drukken, rechtsboven in je posts. Zie screen hieronder. Gunslinger Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 En maak ZEKER geen reclame voor andere site's dit levert je een warn op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.