Jump to content

loopt vast bij graphics -> advance

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik op advanced druk loopt SA vast en sluit ie zichzelf af, ik wil em graag in een lagere resolutie zetten omdat ie nu veeslte hoog staat nog (1024x 700) weet iemand waarom dit gebeurd?

Geplaatst:

Ik weet niet waarom dit gebeurd, maar ik weet misschien wel wat je eraan kunt doen. Installeer het spel een keertje opnieuw.

Succes ermee! ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb het zelfde probleem maar nog een probleem erbij dat niet door gta sa kwam en dat is de dvdrom speler doet het niet dus kan hem niet opnieuw instaleren weer iemand hoe ik het moet doen?????

Geplaatst:

Travoz en mc-vice, jullie kunnen het beste gta_sa.set verwijderen. Dan worden de normale instellingen weer terug gezet. Je vindt gta_sa.set hier:

C:\Documents and Settings\<GEBRUIKERSACCOUNT>\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Geplaatst:

Dat had ik ook bij VC daarna kon ik het spel helemaal niet meer op die pc spelen :?

Ook niet als ik hem opnieuw installeerde :-(

Maar dat zal er wel aan liggen dat ik gewoon te dom ben :bonk:

Geplaatst:

mare ik heb er eentje nodig op een lage resolutie en lege details enzow want hij stotterd ik doe er alles aan om hem op normale snelheid te spelen(32 mb videokaart kan niet veel aan)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...