Bradley H. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Oke, ik wilde Vice City nu echt verleden tijd maken, helaas ben ik er achter gekomen dat mijn model meerdere malen niet werkt in SA. Er zijn wat punten die me opgevallen zijn > 1.- SA crasht niet, met het model erin. 2.- Naast niet zien, ''voel'' ik mijn object ook niet. 3.- In 3DS max ontstaat er een grote circel om het object heen. check de bijlage. 4.- In de colleditor zie ik mijn object niet. OVR 1.- object is goed gescaled 2.- Vertrouwbare coordinaten Ik snap niet wat ik fout doe, of wat mijn programma's fout doen. Na maandenlange ervaring met VC, had ik nooit gedacht dat ik ook problemen zou krijgen met SA, wat in feite hetzelfde is. Alvast bedankt. Bradley Hofmans, Bewerkt: 25 augustus 2005 door Bradley H. Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Je col is fout, je moet alles Attachen en naar Editable Mesh gaan voordat je de col opslaat. Ps, als je een dff voor sa wilt maken moet je eerst een dff voor vc maken, die dan importeren met het sa script en dan weer exporteren naar SA dff. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Je col is fout, je moet alles Attachen en naar Editable Mesh gaan voordat je de col opslaat.Ps, als je een dff voor sa wilt maken moet je eerst een dff voor vc maken, die dan importeren met het sa script en dan weer exporteren naar SA dff. Weer zie ik en voel ik mijn object niet. Echter zag ik ditkeer wel mijn coll in de colleditor. Bewerkt: 25 augustus 2005 door Bradley H. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Hey, Ik heb ook een probleem met mijn model in San Andreas. Ik had wat in 3ds max gemaakt en omgezet naar SA dff met de DFF Exporter. Toen gebruikte ik een Vice City colfile en maakte ik een TXD bestand met TXD Workshop. Ik had hem op San Andreas gezet. Dan zet ik hem erin (natuurlijk dff, txd en col toegevoegd aan gta3.img) en in de IDE zet ik dit: ##This is my first model # objs 4000, tower_tea_sa, tower_tea_sa, 300, 128 4001, huis_sa, huis_sa, 200, 128 end tobj end path end 2dfx end In de IPL staat dit: ##This is my first model # inst 4000, tower_tea_sa, 0, -2095.729, 176.7976, 30.05469, 0, 0, 0, 1, -1 4001, huis_sa, 0, -2667.929688, 1080.28125, 55.71875, 0, 0, 0, 1, -1 end cull end pick end Ik maak in verwijzing in de GTA.DAT. Ik start San Andreas op, hij loopt niet vast. Ik ga naar de plek waar mijn huisje zou moeten zijn maar ik zie hem niet . Ik kan er wel op lopen enzo, ik loop er tegenaan maar ik zie dus geen textures. Ik heb de dff en txd bestanden meerdere malen doorgekeken maar kan echt niks vinden . Dus weet iemand wat mijn probleem is? (check bijlage voor de txd, dff en col) Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ik heb een ander probleem, ik krijg steeds errors, dat een script niet te vinden is, en als ik script run, komt er weer zon error, ik heb wauzie's raad gevolgt, en alles nog een keer erin in plakken, en dat helpt ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.