leukisanders Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Hallo mede forum leden, Ik zit in die boven genoemde missie, maar die kapitein word elke keer wakker, en als ik probeer naar boven te lopen om hem te doden word die wakker en gaat cj het huis uit, en heb ik en in me gang lid weg met het busje wat nu ? heeft iemand tips ? En ik zit met de missie van: Cesar Vislpando in me maag wat kan ik daar mee doen ik moet pijltjes volgen maar welke zijn dat ? En die dj auto op het strand ook met pijltjes hoe werkt die, Bewerkt: 25 augustus 2005 door leukisanders Reageren
S.R.D. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 ik weet niet of je dit spel op de pc speelt maar als dat is moet je bij Home Invasion alt ingedrukt houde bij het lope je hoeft maar vier dozen te pake dus je hoeft ook niet te vermoorde. bij Cesar Vialpando moet je je hydraulics besturen op de maat. als je een pijltje naar bedende ziet moet ik bij mijn instellingen de L indrukke. maar ik denk dat dat bij jou anders is (kijk ff bij instellingen) en bij de DJ moet je ook op de maat bewegen maar dan gewoon met w,a,s & d hoop dat je hier iets aan hebt mzzl Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Home invasion Cesar Vialpando Life's a beach Klik op de link voor de bijhorende missiebeschrijving. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.