PizzaTonno Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 ik heb geen idee hoe je txd'en moet toevoegen in 3ds max zodat me object kleurtjes krijgt in vc.. dus waar meot ik op drukken =X Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Je moet op M drukken. Selecteer een bolletje, druk op Maps, vink Diffuse aan, kies Bitmap en laad je BMP. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 euhm oke ik heb nu dit all1 nu snap ik neit hoe ik die kleur kan toevoegen aan mijn object.. dat ik de txd op mijn object ziet zitten Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik denk dat je iets fout heb gedaan. Die texture zou op een bolltje moeten komen, niet een heel vakje in beslag nemen. Als het goed is kan je op het knopje met dat bolletje-pijltje-blokje drukken. De 3e van links onder die bolletjes. Dan moet je natuurlijk wel eerst een model selecteren waarop die texture moet komen . Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) euhm hij zit nu wel in dat bolletje maar als ik euhm wil toevoegen aan het object word die gwoon grijs mss is dit wat duidelijker *edit, na al die dagen snap ik nog steeds neit wta ik nou fout doe.. help =( Bewerkt: 1 september 2005 door kaaspizza Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2005 weet iemand et? =( *srry voor dubbel post maar anders komt ie neit boven aan et lijstje en zal dus niemand er op reageren -,- =D Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Je moet wel zorgen dat dat blauw-wit geruite vierkantje is ingedrukt. Anders dan zie je de textures niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.