Jump to content

kerel met jointje


Giorgo

Recommended Posts

Even een vraagje voor de mensen die zeggen dat het the truth is, is die gozer (truth) nietblond?

De Truth is nu grijs, maar zoals W3sl3y al zei, dit is waarschijnlijk de Truth in zijn jonge jaren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje voor de mensen die zeggen dat het the truth is, is die gozer (truth) nietblond?

De Truth is nu grijs, maar zoals W3sl3y al zei, dit is waarschijnlijk de Truth in zijn jonge jaren. :)

Jah inderdaad, want toen de Hippie's in de "mode" waren, was dat toch al een tijdje geleden, zo'n 20 jaar van San Andreas verwijderd...

Dus het zou best wel eens een jonge The Thruth kunnen zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hoe komen jullie bij The Truth?

dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken

Hoe we bij The Truth komen? Nou, ik vind die gast sterk op hem lijken. Volgens mij is dat echt The Truth. Ik denk het, ben er niet 100% zeker van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hoe komen jullie bij The Truth?

dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken

Allé vergelijk het gezciht en The Truth is ook altijd met weed bezig zijn van,je moet weed verbranden voor hem hij is het ben ik ook zeker van.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe komen jullie bij The Truth?

dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken

..en hadden ze in het jaar 1 dan al joints? :N

en dat slaat op?

dus als jij het nummer 'god is a dj' van faithless hoort, zeg je toch ook niet dat ze in het jaar 0 geen dj's hadden? dat noemt men in de van dale ook wel een geintje...

Link to comment
Delen op andere websites

hoe komen jullie bij The Truth?

dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken

Allé vergelijk het gezciht en The Truth is ook altijd met weed bezig zijn van,je moet weed verbranden voor hem hij is het ben ik ook zeker van.

Ik vindt hem wel op Jezus lijken, zou the truth geinspireerd zijn op jezus? de naam klinkt ook wel een beetje messia achtig...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...