Gunslinger Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Even een vraagje voor de mensen die zeggen dat het the truth is, is die gozer (truth) nietblond? De Truth is nu grijs, maar zoals W3sl3y al zei, dit is waarschijnlijk de Truth in zijn jonge jaren.
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Even een vraagje voor de mensen die zeggen dat het the truth is, is die gozer (truth) nietblond? De Truth is nu grijs, maar zoals W3sl3y al zei, dit is waarschijnlijk de Truth in zijn jonge jaren. Jah inderdaad, want toen de Hippie's in de "mode" waren, was dat toch al een tijdje geleden, zo'n 20 jaar van San Andreas verwijderd... Dus het zou best wel eens een jonge The Thruth kunnen zijn
B-Dup Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 hoe komen jullie bij The Truth? dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken
Gunslinger Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 hoe komen jullie bij The Truth?dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken Hoe we bij The Truth komen? Nou, ik vind die gast sterk op hem lijken. Volgens mij is dat echt The Truth. Ik denk het, ben er niet 100% zeker van.
Giorgo Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 hoe komen jullie bij The Truth?dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken Allé vergelijk het gezciht en The Truth is ook altijd met weed bezig zijn van,je moet weed verbranden voor hem hij is het ben ik ook zeker van.
Caltson Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 hoe komen jullie bij The Truth?dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken ..en hadden ze in het jaar 1 dan al joints?
B-Dup Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 hoe komen jullie bij The Truth?dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken ..en hadden ze in het jaar 1 dan al joints? en dat slaat op? dus als jij het nummer 'god is a dj' van faithless hoort, zeg je toch ook niet dat ze in het jaar 0 geen dj's hadden? dat noemt men in de van dale ook wel een geintje...
P-Jamma Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Waar we het nu over hebben slaat eigenlijk nergens op Tuurlijk is het geen Jezus, het is gewoon een Hippie (waarschijnlijk The Truth) die een joint rookt....
Krid Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Waar is dat precies?? btw, mooie chevrolet. :'D
Achille Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 hety is the truth overduidelijk wel;)
.Sharingan Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Waar is dat precies?? btw, mooie chevrolet. :'D er staat in de vorige pagina een link !! nice Chevy
XenoPHoXx Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 De holbewoners rookte al jointjes van gedroogde bananenschillen lekker knetter worden"
Jon-asses Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 dat is the truth maar volgens mij is dit geen EE het is gwn een "lol" dat rockstar erin heeft gedaan! toch goed gezien giorgo! greetz jon-asses
Goudvis Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hoe komen jullie bij The Truth?dat is gewoon een Jezus die een blunt staat te smoken Allé vergelijk het gezciht en The Truth is ook altijd met weed bezig zijn van,je moet weed verbranden voor hem hij is het ben ik ook zeker van. Ik vindt hem wel op Jezus lijken, zou the truth geinspireerd zijn op jezus? de naam klinkt ook wel een beetje messia achtig...
Giorgo Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Wel zo kunnen we verder blijven gaan iedereen zegt iets anders, het beste is dat we dit topic gewoon laten rusten dat is het beste anders gaat iedereen hier weer spammen.
Recommended Posts