colinkayser Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 is er een site of kunnen jullie me uitleggen hoe je wapens maakt in gta sa Reageren
MarcN Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Nee, ik ben nog nooit een tutorial tegen gekomen over hoe je wapens maakt. Er staan wel veel andere Nederlandse tutorials op: http://gtamodding.gtagames.nl Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Als er een .txd file van het wapen is dan kun je hem wel bewerken met verschillende tools.Soms geldt dat ook voor .dff files Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Nou, ik verzeker je, dat dat erg moeilijk is, dit moet met de Zmodeler en daar mee omgaan is erg moeilijk, je moet eens kijke op Google dan vind je wel wat of op het GTAforum.com en klik dan eens op deze link Hier met je genoeg aan hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.