Bassie_94 Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik heb laatst een demo van Battlefield 2 gedownload(om te kijken of het leuk is) en nu wil ik een accont aanmaken om online te spelen en dan staat er dit Wat betekend dit? of wat moet ik doen?? en als er al een topic over is straf me maar... Bvd Reageren
W3sl3y Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Als dit er komt te staan betekent het dat je Firewall het spel online tegen houd. Dus als je dat bericht krijgt druk je even op ALT + Tab en dan geef je toestemming om het spel over jou internet verbinding te spelen. Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Bedankt Edit: Ik drukte net alt + tab in toen dat bericht kwam en toen ging die uit het spel..hij stond dan weer op het bureaublad maar ik kon wel weer battlefield aanklikken omdat hij nog onderin het beeld stond van het balkje van start en al die andere dingen.. hoe komt dit..wat moet ik doen HELP!! Bewerkt: 28 augustus 2005 door gtasabas Reageren
W3sl3y Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 probeer je Firewall is uit te zetten. Als ie het dan nog niet doet weet ik het ook niet meer... Reageren
gangster28 Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Bedankt Edit: Ik drukte net alt + tab in toen dat bericht kwam en toen ging die uit het spel..hij stond dan weer op het bureaublad maar ik kon wel weer battlefield aanklikken omdat hij nog onderin het beeld stond van het balkje van start en al die andere dingen.. hoe komt dit..wat moet ik doen HELP!! had een vriend van me ook toevalig norton? Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Nee..ik heb wanadoo PC firewall en ik heb panda antivirus..en natuurlijk een firewall die al in de pc zit.. (standaard bij XP he ) Reageren
Darth Vader Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Als je het moest instaleren moet je het ook op internet instaleren ( gaat automatisch met instalatie ) Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 dat is niet waar je instaleert iet gelijk je moet een acount maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.