Jump to content

Battlefield 2 problem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb laatst een demo van Battlefield 2 gedownload(om te kijken of het leuk is) en nu wil ik een accont aanmaken om online te spelen en dan staat er dit ietsss3jv.jpg :?

Wat betekend dit? of wat moet ik doen??

en als er al een topic over is straf me maar...

Bvd 8)

Geplaatst:

Als dit er komt te staan betekent het dat je Firewall het spel online tegen houd.

Dus als je dat bericht krijgt druk je even op ALT + Tab en dan geef je toestemming om het spel over jou internet verbinding te spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt 8):)

Edit: Ik drukte net alt + tab in toen dat bericht kwam en toen ging die uit het spel..hij stond dan weer op het bureaublad maar ik kon wel weer battlefield aanklikken omdat hij nog onderin het beeld stond van het balkje van start en al die andere dingen.. hoe komt dit..wat moet ik doen :? HELP!!

Bewerkt: door gtasabas
Geplaatst:
Bedankt 8):)

Edit: Ik drukte net alt + tab in toen dat bericht kwam en toen ging die uit het spel..hij stond dan weer op het bureaublad maar ik kon wel weer battlefield aanklikken omdat hij nog onderin het beeld stond van het balkje van start en al die andere dingen.. hoe komt dit..wat moet ik doen :? HELP!!

had een vriend van me ook toevalig norton?

Geplaatst:

Nee..ik heb wanadoo PC firewall en ik heb panda antivirus..en natuurlijk een firewall die al in de pc zit.. ;) (standaard bij XP he )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...