Velaro Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Heeft iemand al gehad dat er een voetganger(in mijn geval ballagangmember)ineens op een verlichtingspaal staat vanboven.en er na een paar seconden weer afvalt ?En dat er soms ineens een auto naarboven vliegt en verdwijnt ? raar als je het mij vraagt,of grappig Reageren
Dri3s Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Heb je screens? Want ik geloof er niets van. En neem eens een gepast topic titel in het vervolg. Edit: nu al gebeurt. Bewerkt: 29 augustus 2005 door Dri3s Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik geloof er ook niet veel van ik geloof wel dat voor een blokkade een auto omhoog vliegt en erover gaat maar een mannetje op een paal Screens Reageren
Velaro Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik geloof er ook niet veel van ik geloof wel dat voor een blokkade een auto omhoog vliegt en erover gaat maar een mannetje op een paal Screens Ja oke als niemand me gelooft mag er een .... op en nee ik vraag niet naar een.... Reageren
gtamaster Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Ja dat heb ik ook gezien het was in los santos dicht bij je huis daar bij die restaurant weet niet meer precies exacte locatie maar het is wel zo Laats reed er een auto boven me echt raar Reageren
Fluisterwoud Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Jup dat heb ik ook gehad Reageren
Arjen Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ik heb wel de bekende bug gehad, dat een auto ineens volledig omdraait en verder rijd. Beetje moeilijk om uit te leggen. Maar een goed voorbeeld is de eerste missie Big Smoke. Als je op de fiets zit moet je achter je kijken, dan weer voor je en dan weer achter je, en zo door. Dan zie je die auto ook de hele tijd ronddraaien. Reageren
Renne Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Heb er van gehoord maar ik geloofde het niet. Maar nu er een topic over is begin er aan te twijfelen. Iemand screens? Reageren
Caltson Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 als hij een ps2 heeft,zal hij geen screens kunnen maken.. kijk es naar wie voor je heeft gepost renne! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 het zal wel waar zijn zekr als het al 3 mense het hebben gezien maar toch het raarste dat ik gehad heb met een auto is dat hij jumt op een snelweg zonder dat hij ergens over reed ofzo dat is ongeveer hetzelfde e! greetz jon-asses Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Mensen in een lantarenpaal, vliegende auto's? Nog nooit gezien, we wachten nog altijd op bewijs. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Dat van die mensen op die paal dat klopt, dit is een easter egg van Rockstar, ik heb er ook nog ooit eens een Topic over gemaakt in mijn jonge rebellenjaren Die Easter Egg heet: Lemmings, omdat dat oude spel van Rockstar ook over mannetjes ging die naar beneden vielen enzo... Volgens mij staat hij ook in de Walktrough Reageren
senad Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 de vliegende auto's kunde ook verklare mss stond de cheat vliegende auto's op Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Mensen op lantarenpalen Dit is een simpel foutje, In de path staat aangegeven waar de peds moeten lopen, als er een verdwaalde ped op een lantarenpaal loopt dan moet je het probleem daar zoeken. Het spel laad de peds op de X en Y as, niet op de Z as daarom is op *elke* hoogte op die coordinaat een ped aangewezen, áls jij in een snel voertuig rijd of je ineens omdraait is het mogenlijk dat die ped daar staat en nog niet gevallen is, de kans dat hij op zo'n paal blijft hangen is klein maar in theorie kan het, Dit is gewoon een bug, Nasty-Toilet-Man lijkt me sterk, heel sterk, dat ze dit uberhoubt zouden doen, en de manier waarop ze het zouden doen... EDIT> je had toch gelijk vliegende auto's Ja dan kijk ik meer naar cheats, dit geloof ik minder aangezien er niks is aangewezen dat dit op een easter eg kan lijken, en de auto's niet ingestelt staan op vliegmodes. Bewerkt: 30 augustus 2005 door Bradley H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.