THaN Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Wanneer kun je die Huizen / Zaken kopen in Las Venturas ik heb zojuist de laatste missie gespeeld en ze zijn nog steeds rood op de kaart en als ik er naartoe ga is het huisje blauw. Weet iemand wanneer je die kan kopen ? Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Kun je wat specifieker zijn welke missie heb je gedaan en je moet return to LS misschien nog doen. Reageren
Dri3s Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Je hebt dus de laatste missie (The End Of The Line) uitgespeeld en je kan de huizen in LV nog niet kopen? Reageren
THaN Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Inderdaad ik heb "The End Of The Line" ook uitgespeeld dus de laatste missie gehaald en nog kan ik die huizen niet kopen ;/// Reageren
bolie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Hebb je wel genoeg $$$$$$$$$$ Reageren
THaN Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 ik heb genoeg geld jup Reageren
W3sl3y Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Dan is het een bug want als je End of the Line hebt gedaan moet je ze al lang kunnen kopen. Je hebt ze trouwens niet per see nodig dus geen paniek. (of toch wel?) Als je ze nou echt heel graag wil moet je opnieuw beginnen. Heb je hem illegaal? Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Na de vliegschool (die ik net uit heb gespeeld, whooeee ) dan zijn die huizen groen! :o Misschien moet je een zij-missie doen?! Reageren
Dri3s Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Dan is het een bug want als je End of the Line hebt gedaan moet je ze al lang kunnen kopen.Je hebt ze trouwens niet per see nodig dus geen paniek. (of toch wel?) Als je ze nou echt heel graag wil moet je opnieuw beginnen. Heb je hem illegaal? Je hebt ze nodig voor 100%. Misschien moet je SA eens opnieuw installeren. Of alle mods eruit halen die je hebt. Als je dan nog niet lukt zul je inderdaad opnieuw moeten beginnen zoals W3sl3y al zei. Reageren
Crifox Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Het is volgens mij een bug, normaal zou hij nu allang huizen kunnen kopen. Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 je had ze allang moeten kunnen kopen, namelijk al als je missie's had in The Desert raar... Reageren
stefan0077 Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 heb je wel de rijschool uit gespeelt? Reageren
Dri3s Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 heb je wel de rijschool uit gespeelt? Hij heeft het over de huizen in LV, niet over Wang Cars in SF. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Vreemd, ik kon ze allemaal na Learning to fly, kopen. Herstart je spel eens, misschien helpt dat.Of anders opnieuw installeren, maar wel Back-up maken van je Save-game. Reageren
Caltson Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Vreemd, ik kon ze allemaal na Learning to fly, kopen. Herstart je spel eens, misschien helpt dat.Of anders opnieuw installeren, maar wel Back-up maken van je Save-game. als hij een computer heeft tenminste.. dit is duidelijk een bug,dus je zal oftewel opnieuw moeten starten of (Als je dit doet tenminste)niet cheaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.