Pennywise Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Hallo, Ik heb GTA San Andreas al een tijdje liggen en heb het geinstalleerd. Het spel deed het prima. Toen ik een paar weken later, na mijn vakantie, aan de missies begon lukte het me niet om een savegame te openen. SAVEGAME CORRUPT, is de melding. Bij de Intertoys wilden ze hem niet meer wisselen, want ik was twee weken te laat. Inmiddels heb ik de smaak van San Andreas flink te pakken, maar zonder saven is het spel toch wat minder leuk. Wie weet wat ik fout doe en hoe ik het op kan lossen? PS. Ik hoop dat ik in het goede forum sta... Reageren
.Maze. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Heb je een Back-up gemaakt. zo nee, altijd doen. Reageren
Pennywise Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Nee, ik heb geen back-ups gemaakt. Alles wat ik opsla, al vanaf de eerste keer dat ik een spel savede, is corrupt. Heb inmiddels schijfcontroles uitgevoerd, herinstallaties gedaan, de map met savegames verplaatst, maar niets heeft geholpen. Reageren
Dri3s Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 En als je een nieuw spel start, kan je hem dan opslaan? Indien ja, zul je het zo moeten doen en opnieuw beginnen. Reageren
Pennywise Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Dat heb ik ook geprobeerd. Zelfs een paar missies verder, omdat ik dacht dat het misschien aan dat eerste level lag. Maar het blijven corrupte savegames. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.