stefan0077 Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Hoe vraag je aan je gangs hoe ze mee gaan op de pc Reageren
Velaro Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 Bij mij is het : richten+g of richten+h en en dan volgen ze je als je op g drukt en blijven ze in positie als je op h drukt Reageren
Velaro Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Bij mij is het : richten+g of richten+h en en dan volgen ze je als je op g drukt en blijven ze in positie als je op h drukt de hoeveelheid die je kan meenemen hangt af van je respect,krijg je door missies en door ganwars Sorry voor dubbelpost Bewerkt: 25 augustus 2005 door gtafan1221 Reageren
Dri3s Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Op PC: Richten op een gangmember dan op de toets drukken die staat ingesteld op ‘Groep CTRL Vooruit’ (standaard is dat G). Daarnaast kan je ook zeggen dat ze moeten volgen (ook in een voertuig) of dat ze moeten blijven staan. Volgen: ‘Special CTRL Vooruit’ gebruiken, standaard G. Blijven staan: ‘Special CTRL Achteruit’ gebruiken, standaard H. Op PS2 en Xbox: Juist hetzelfde als op PC, behalve dat: G = Pijltje naar boven. H = Pijltje naar beneden. In het vervolg de zoekfunctie gebruiken. Bewerkt: 25 augustus 2005 door Dri3s Reageren
stefan0077 Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 dankjullie wel ik weet genoeg laat het topic maar rusten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.