weske Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 hey mensen ik zag op filmkes dat ge met een moto kon vliegen en ze hebben mij gezegt dat ik gta NOObmode moest paken maar gaat da op gta vc Reageren
gangster28 Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 nee die is alleen voor gta san andreas. Reageren
weske Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 ja maar wat moet je dan voor vc hebben om niet van je motor te vallen Reageren
SWYV Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 misschien pizzadox een trainer te gebruiken of code, weet ik veel Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Met de brokenmod van brokenfish kan je in VC vliegen. En met de steed mod van demarest kan je op je motor blijven zitten. Maar dit dat trouwens ook in de nieuwste versie van de brokenmod. Gewoon even zoeken naar die mod op google ofzow. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.